Roam geeft soms geen geluid.

  • 5 February 2022
  • 1 reactie
  • 424 Bekeken

Badge +1

Hoi,

Ik heb ondertussen de Roam al eventjes in mijn bezit, maar ik moet toch vaststellen dat de unit niet 100% goed werkt.

 

Het is namelijk al een aantal keer voorgevallen dat hij gewoon geen muziek wil afspelen.

Deze ochtend net hetzelfde.

Streaming radio gestart op een Play 3 unit, vervolgens de roam-speaker en ook nog een setup van de woonkamer (beam + 2x Play One) toegevoegd.

Alle speakers spelen muziek, behalve de roam.

In de app geeft hij wel weer dat hij muziek afspeelt, volume staat op 30%, en voor alle speakers bewegen de geluidsblokjes in de app.

De roam uit de groep halen en terug toevoegen haalt niets uit.

alles stoppen, group uiteen halen, en vervolgens eerst de radio stream starten naar de roam geeft ook geen geluik.

=> Speaker volledig uit-geschakeld, en terug opgestart. en dan gaf hij wel geluid…

 

 

Het kan toch niet de bedoeling zijn als de roam continue in het stopcontact steekt dat ik frequent de unit volledig moet uit-en terug inschakelen?

 

Tot nu toe altijd tevreden geweest over de sonos producten, maar bij deze roam heb ik toch mijn bedenkingen….


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @BEjos,

Dit zou inderdaad niet de bedoeling moeten zijn.

Ik stel voor dat je even telefonisch contact met ons opneemt zodat we middels een diagnose kunnen uitzoeken waarom de Roam op deze manier functioneert.

We zien je belletje graag tegemoet!