Vraag

Roam doet niets meer. Wireless charger defect?

  • 13 July 2022
  • 1 reactie
  • 370 Bekeken

Vorig jaar april een Roam met draadloze oplader gekocht. Twee weken terug bleek dat deze niets meer deed. Geprobeerd op te lader met diverse snoeren en opladers maar nets werkte.

Nadat ik de speaker heb omgeruild bij de mediamarkt heb ik hem opgeladen met een losse oplader. Dit was niet bij mij thuis waar hij normaal gesproken is maar op m'n werk. Er ging een lampje branden dus ik had het idee dat het goed was. Uurtje later nar huis gegaan en de speaker thuis op de draadloze charger gezet. Op dat moment geen lampje maar ook geen tijd om te kijken hoe dit kwam. Dag later geprobeerd om hem in te leren maar nu geeft deze speaker ook geen sjoege… Nu weer aan een laadsnoer gelegd maar hij doet weer helemaal niets meer. Als ik het snoer gebruik op mijn telefoon kan ik met accubattery pro zin dat ik laad met 5volt en 889mA maar op de Roam doet ie nog steeds niets, ligt er nu 5 uur aan maar nog steeds niets. 

Kan een defecte draadloze charger veroorzaken dat de Roam stuk gaat?!?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +3

Volgens mij moet de roam op minimaal een 10 watt lader staan. P=U x I. 5 volt x 0.889 = 4,4 watt. 
 

heb je ergens een lader liggen welke 1500 mA levert? Of het liefst 2000 mA? Sluit hem daar maar eens op aan.