Reset One + iOS App: Speaker na een tijd terug naar vorige settings.

  • 29 December 2021
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Telkens na een aantal dagen verliest mijn Sonos One de WiFi verbinding. Dit merk ik doordat mijn ochtend alarm niet meer de gekozen Sonos Radio is, maar (gelukkig) het default alarm.

Ter info, wanneer ik het default alarm op de Speaker dan stop en terug op play druk (op de speaker), speelt wel opnieuw de radio...

De naam van mijn Sonos is dan ook terug gereset naar hoe hij eerst benoemd was.
Ik heb hem een tijdje geleden van kamer veranderd en de naam aangepast. Maar dus telkens noemt die terug zoals eerst was.

Een ‘hard reset’ van de speaker al uitgevoerd, de iOS app volledig reset. Het helpt niet.

Ik heb een WiFi repeater staan, maar geen enkel ander toestel ondervind precies dit probleem.

Wat kan ik nog proberen? 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Geen idee of beide problemen samenhangen, maar veranderende namen van Sonos ligt meestal aan een assistent (Google, Apple of Amazon). Zou dat het bij jou ook zo kunnen zijn?

ik heb geen assistent actief staan, toch bedankt om mee te zoeken :) 

 

Zou het kunnen te maken hebben omdat ik op 2 verschillende devices met eenzelfde account aanmeld in de Sonos App? - ik ga dat eens even bekijken...

Reputatie 7

Nee, want je moet juist op alle Sonos devices met hetzelfde account aangemeld zijn.