Beantwoord

Reinigen speakerdoek witte Sonos Beam

  • 21 August 2019
  • 6 reacties
  • 1788 Bekeken

Badge
De Sonos Beam staat bij ons op het televisie meubel, waar vieze kinderhandjes helaas wel bij kunnen. Nu zit er een vlek op de witte stof aan de voorkant van de Beam. Wat is de beste manier om deze te verwijderen, zonder het risico de vlek nog groter te maken, of erger nog...kapot.... Dat gebeurt mij namelijk altijd, wanneer ik een vlek uit een kledingstuk probeer te halen 😕
icon

Beste antwoord door Tim S 22 August 2019, 10:07

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Het losmaken van het doek is eigenlijk niet mogelijk, tevens verkopen wij dit onderdeel ook niet los.
Ben bang dat ik toch alleen het advies kan bieden het probleem te voorkomen, want genezen is in dit optiek wat moeilijk.

Wat als de beam nieuw uit de doos zwarte vegen op het  witte doek heeft? Voor mij is voorkomen onmogelijk

Badge

Wasbenzine kan je proberen met een proper wit stuk laken, is niet agressief.

Al vele vlekken overal mee uit gekregen.

Wat als de beam nieuw uit de doos zwarte vegen op het  witte doek heeft? Voor mij is voorkomen onmogelijk

Hoi @Having,

In dat geval zou ik hem zeker retour sturen.
En wat ik altijd doe met dit soort spullen, kopen bij een retailer en laten installeren.
Op deze manier ontloop je de meeste risico's.

ik heb het geprobeerd met Sil Oxi en het is al bijna weg. Ga het vanavond nog eens proberen en anders nog even met wasbenzine. Als ik retour sturen kan voorkomen dan zal ik dat niet nalaten. scheelt een hoop brandstof en extra kosten

 

Bedankt voor de reacties

 Hoi @Having ,

Is ook een optie.

Als ik echter plus minus 400 euro uitgeef voor een product, dan zie ik dat graag in optimale conditie aankomen.
Als dat niet zo is, gaat hij ondanks de brandstof en extra kosten.
(volgens mij zijn die voor de ontvanger) retour.
Gelukkig mogen we hier allemaal een individuele keuze in maken. 

Nog veel succes met het reinigen van de bekleding. :wink: