Vraag

Registratie

• 2 februari 2018
  • 5 reacties
  • 2005 Bekeken

2e hands sonos bar gekocht maar weet niet of die nou geregistreerd staat op mij e-mail of op de vorige eigenaar
Ik heb me nieuw aangemeld bij sonos en aangesloten op WiFi . Nu ik net lees dat sonos altijd traceerbaar is kan ik niet bewijzen dat hij van mij is . Aan hand van de serienummer wil ik graag weten of hij voor de vorige eigenaar nog te traceren is . Zo ja wat kan ik er tegen doen ? Ik weet niet of de vorige eigenaar Hem op de WiFi gebruikt heeft maar toen ik hem aangesloten had , vroeg hij verder nergens naar . Kon zo een account aanmaken en gelijk installeren . Kan iemand mij verder helpen
Mvg Ronald.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Het kan zijn dat de oude registratie van de vorige eigenaar nog in het systeem vast zit.
Een fabriek's reset zal zijn instellingen wissen, waarna na een nieuwe installatie om uw email adres zal worden gevraagd.
Hij vroeg idd al naar mijn e-mail . Alleen kunnen er ook meer e-mails op 1 sonos aangemeld zijn ?
Reputatie 7
Badge +2
Hij vroeg idd al naar mijn e-mail . Alleen kunnen er ook meer e-mails op 1 sonos aangemeld zijn ?
Nee is niet mogelijk.
En wie kan de sonos bar allemaal traceren ? Wie kan zien waar die is ?
Reputatie 7
Badge +2
Niemand, Wij van Sonos kunnen zien op welk IP adres het zich bevind, als er een politie rapport voor medewerking naar gestolen producten word aangeleverd zullen we deze informatie aan de politie geven.
De politie zou dan weer naar de internet provider toe moeten stappen om te achterhalen waar dit IP adres zich daadwerkelijk bevind.
Denk dan ook dat je je zorgen maakt om niks.

Reageer