Regelmatig geen verbinding met Sonos.

  • 3 February 2022
  • 5 reacties
  • 54 Bekeken

Hallo,

Al een paar dagen probeer ik ‘s morgens de muziek aan te zetten maar krijg ik geen verbinding met de Sonos. Na de router uitgeschakeld te hebben en even te wachten krijg ik dan wel weer verbinding. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Dit probleem doet zich pas deze week voor, terwijl ik daarvoor jaren geen last heb gehad. Maar iedere keer de router uit-aan zetten is volgens mij ook niet de bedoeling.

 

Groet Jacco


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Mogelijk is je router het aan het begeven. Ik heb een dergelijk probleem ook ooit gehad en sinds ik mijn router heb vervangen is het niet meer gebeurd. Het gekke was dat het ook altijd ‘s nachts ontstond. 

@Erooij dat zou kunnen maar heb een redelijk nieuwe router (net iets ouder dan een jaar) dus dat zou best snel zijn. Vind het maar irritant, wil gewoon lekker muziek luisteren en podcasten zonder iedere morgen de router opnieuw te moeten uitschakelen en opstarten

Reputatie 7
Badge +3

Het is ook maar een suggestie. Dit was mijn ervaring en mogelijk is het iets heel anders. 
Al geprobeerd om de router helemaal opnieuw in te stellen, terug naar fabrieksinstellingen?

Reputatie 7

Probeer de Sonos devices eens een vast ip-adres te geven.

Heb je een Sonos Bridge òf een van je Sonos apparaten met kabel aan je router?