Beantwoord

Radiozender valt steeds weg

  • 14 April 2021
  • 3 reacties
  • 504 Bekeken

Reputatie 2

Een reeds meer gestelde vraag, echter ik kom er niet uit. ik heb een sonos play bar en twee sonos play1.

sinds korte valt de zender steeds weg, soms enige seconden en dan weer minuten, vervolgens komt die automatisch weer terug.

dat is vreemd, en heb al van alles geprobeer, waaronder sonos opnieuw installeren.

wie heeft een oplossing

icon

Beste antwoord door Cristian N 23 April 2021, 17:49

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Inderdaad een meer gestelde vraag en (bijna) altijd lees je dan dat het aan je eigen netwerk ligt.

Reputatie 7

Dus is de vraag: hoe ziet je netwerk eruit? Hoe zijn je Sonos-devices aangesloten?

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @jrsr!

 

Voor dit probleem wil ik je vragen om een diagnose naar Sonos te verzenden binnen de 20 minuten dat het probleem zich voortdoet. Wanneer het mogelijk is voor jou, kan je contact met de Sonos-klantenservice opnemen zodat zij in de diagnose kunnen kijken en op basis ervan een oplossing kunnen aanbieden. Natuurlijk is het inderdaad zo dat het mogelijk aan het netwerk ligt zoals @Eddie the Eagle en @106rallye zeggen. Belangrijk ook voor de klantenservice alsook voor ons om je te helpen, is hoe je netwerk in elkaar staat. Op die manier kunnen wij begrijpen waarom je dit probleem ervaart.