Radiozender stopt enkele seconden alles is goed geinstalleerd.

  • 1 January 2022
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Alles is goed geïnstalleerd en alles werkt naar behoren en sinds enkele dagen valt de radio weg. Na maanden het goed te hebben gedaan. Er is niets veranderd in ons huis etc.

alles opnieuw ingesteld , router aan en uit, opnieuw geïnstalleerd , alle radio zenders er af en op gezet, kortom alles geprobeerd 

wordt er een beetje boos om omdat het heel irritant is. 

wij hebben WiFi / internet via ziggo.

kan iemand mij helpen?

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo Daila, welkom bij de Sonos community!

Ik begrijp dat dit niet fijn is, echter kan dit probleem meerdere oorzaken hebben.

Ervaar je dit probleem altijd bij hetzelfde radiostations of ook bij meerdere stations?

Luister je naar radiozenders via Sonos radio? Gebeurd hetzelfde ook wanneer je dezelfde radiozenders beluisterd via bijv. TuneIn?

Ik verneem het graag van je.

 

 

Hoi Dylan,

dank je wel voor je reactie,

ik heb van alles geprobeerd, via sonos radio, via tunele, via my tuneless, via een app juke en dan streamen.

als ik Spotify lijst afspeel is er niks aan de hand.

gr daila

 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Daila

Bedankt voor het antwoord! 

Is het iedere keer hetzelfde radiostation dat je probeert af te spelen?

En speel je de Spotify-lijst direct via Spotify of via de Sonos app?

Wellicht is het handig om even telefonisch contact met ons op te nemen zodat we middels een diagnose kunnen onderzoeken waar het mis gaat.

Hoi Dylan,

ik luister spotify via de sonos app en dat gaat goed maar radiozenders via sonos app als via eigen app vallen  aldoor .

ik heb chat gehad met sonos en een diagnose gestuurd en ik kon my tuner downloaden in de sonos app.

alles zag er,  na het versturen van de  diagnose goed uit. Ik heb toen contact gehad met alexandru (zoiets ☺️) en als het nog zo was kon ik weer contact opnemen.

gr yvon