Radio 10 60&70 niet meer op mijn marantz internet radio.


Altijd met veel plezier naar Radio 10 60&70 geluisterd .maar ineens deed hij dat niet meer .

Contact gehad met radio 10 en die zei dat dat niet aan hun lag ik geloof daar niets van .

Ik denk dat het anders is misschien weet U dat waarom ze dat gedaan hebben.

Groetjes 

Martin46


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

12 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

Zelf niet bekent met Marantz internetradio, ik vind het station op zowel Sonos radio (gratis voor Sonos gebruikers) en TuneIn (ook gratis service).

 

 

Reputatie 7

Eh een vraag over Marantz op het Sonos forum? En waarom geloof je Radio 10 niet? Hebben ze een reden om tegen je te liegen? Is het een groot complot?

Misschien toch maar over op Sonos?

Ik heb het nog eens uitgezocht dat ik radio 10 niet meer heb is omdat ik in Frankrijk woon.,

Als ik weer radio 10 weer wil ontvangen moet ik een abonnement nemen  dat kost mij dan afgerond € 60,- per jaar. .

Ik ben gekke Henkie niet want ik kan ook gewoon via mijn telefoon of tablet bluetooth gebruiken en radio 10 op mijn Marantz luisteren ,maar hier in Frankrijk heb je ongeveer dezelfde muziek zenders dus Tunein kan me de kont kussen

Groetjes

Reputatie 5
Badge +3

Waarom zou U een best dure versterker kopen om vervolgens via Bluetooth te gaan streamen? En ik kan me niet voorstellen dat een internet zender die gratis uitzend niet te ontvangen zou zijn in een ander land. We kunnen hier ook duizenden zenders luisteren uit andere landen. 

Reputatie 5
Badge +3

Kleine toevoeging gevonden op hun eigen site:

Ben jij gek op muziek uit de jaren 60 en 70? Dan is het Radio 10 themakanaal 60’s Hits en 70’s Hits iets voor jou! Met het digitale radiostation kun je online luisteren naar je favoriete artiesten uit de jaren 60 en 70 als ABBA, Stevie Wonder, The Beatles en David Bowie. Luisteren kan gratis via de Radio 10-app, Radio10.nl, je DAB+ radio, of via JUKE.

Reputatie 7

@Martin46 Nog even afgezien van het feit dat dit probleem niet bij Sonos speelt, zou je de lezers die het interesseert kunnen helpen door te linken naar de door jou gevonden informatie.

Edit: Is het wel omdat je in Frankrijk woont? Is het niet een vTuner-probleem waar ook Nederlandse gebruikers mee te maken hebben: https://support-nl.marantz.com/app/answers/detail/a_id/7102/~/internet-radiodienst-door-vtuner

De reden is dat ik op deze mooie en zeer goede NR 1508  radio receiver versterker en internet  geen radio 10 kan ontvangen is omdat tunein luisteraars in Frankrijk geblokkeerd heeft en ook Sky radio. andere Nederlandse zenders zijn gewoon te beluisteren.

En Ronald22  goed lezen wat er gezegd wordt  want de ontvangst op PC en mobil is nog steeds.

verder  de groetjes U hoeft niet meer te reageren want alles  uitgezocht ook jouw advies 106rally hat ik al gelezen toch bedankt 

Hartelijke groeten uit de Bourgogne waar het beter vertoeven is dan in het knotsgekke Nederland.  

Reputatie 4
Badge +3

Hartelijke groeten uit de Bourgogne waar het beter vertoeven is dan in het knotsgekke Nederland.  

Ligt eraan waar in NL je woont. Hier in Noordoost Groningen is het ook net als Frankrijk. Veel ruimte en hier versta je de mensen ook niet 😂

Reputatie 5
Badge +3

@JeroenVR en nog net aan de goede kant van Oost Groningen 😉

Jeroen pas maar op dat je niet in een lege gasbel valt

Reputatie 4
Badge +3

Beste @Martin46 ,

Ik begrijp het even niet zo goed, misschien kun je mij even helpen hiermee…

Eerst vraag je de mensen hier op de Nederlandse community om hulp met een product, welke overigens totaal niet gerelateerd is met Sonos. Vervolgens proberen enkelen jou te helpen, waaronder ik zelf. En vervolgens maak je een opmerking in de trent van “stik er maar lekker in, in dat verrekte knotsgekke kutland van jullie”, even vrij vertaald door mij, maar denk dat dit zo ongeveer de boodschap was. 
Ik heb altijd geleerd om mensen altijd in hun eigen waarde te laten en beleefd te blijven. 
Dat jij het daar in Frankrijk zelf goed voor elkaar denkt te hebben, vind ik echt heel erg fijn voor jou. En ik kan het ergens ook nog wel begrijpen dat je Nederland knotsgek noemt, maar denk dat een politieke discussie op een Sonos community niet echt de bedoeling is. 
Mijn schoonmoeder heeft 7 jaar geleden in Portugal een valei gekocht van ongeveer 9 hectare en inderdaad, het is daar wel lekker als je van rust houdt. Maar er zijn ook genoeg mensen in Nederland welke een drukke baan hebben en voor die reden in stedelijk gebied wonen, en hun bijdrage leveren aan onze economie. 
Zelf ben ik voor mijn werk meerdere malen gedetacheerd geweest in Frankrijk en Italië. Meerdere keren in departement 38, waarbij ik verbleef in Vienne, een keer in Montpellier en in de Dordogne. 
We bezitten ook een huis in Montcombroux, maar zijn er al een paar jaar niet meer geweest. Meestal in de verhuur namelijk. 
Denk dat ik voldoende ervaring heb om te begrijpen wat je bedoeld, maar je geeft nu de mensen welke je geprobeerd hebben te helpen een opmerking waarvan niet iedereen blij van zou kunnen worden. 
Een simpele “dankjewel” doet in zo’n geval meer goeds, maar snap wel dat niet ieder mens beschikt over een gezonde dosis fatsoen tegenover anderen. 
Heb je de vraag ook gesteld op de franse community? Of beheers je mogelijk die taal niet zo goed?

Enfin, jou opmerking betreft het vallen in een gasbel is in mijn geval niet zozeer van toepassing, omdat ik niet in het getroffen gebied woon. Bedenk wel dat er mensen zijn die mogelijk meelezen die dat wel doen en jij hebt er kennelijk geen idee van hoe dat heeft geleid tot totaal ontwrichte gezinnen, zelfdodingen en allerlei andere ellende voor de mensen in dat gebied. Kennelijk leef jij als een God in Frankrijk en geniet jij mogelijk van andermans ellende. Dus wanneer je uiteindelijk besluit een echt audiosysteem te kopen en hier om hulp komt vragen, hoef je van mijn kant in ieder geval geen hulp meer te verwachten. 
Veel plezier daar en gun je het allerbeste (ja die mensen bestaan ook nog)

Reputatie 7

En nog steeds geen link naar een uitleg van TuneIn. Als enige zie ik dit: https://marantzforum.nl/forum/index.php?topic=18355.0

Maar dat is ook een gebruiker, die niet onderbouwd de schuld bij TuneIn legt (en niet bij Talpa).