Vraag

Raar geluid bij ingeschakeld nachtgeluid..

  • 22 September 2021
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Goedemiddag,

Ik ben sinds een week in het bezit van de sonos arc, 2x sonos 1 ( surround ) en de sub.

Na ruim3 jaar heel veel problemen gehad te hebben met een vergelijkbaar systeem van een concurrent, ben ik voor dit systeem gegaan omdat het in mijn omgeving zo betrouwbaar is.

Nu merk ik 2 punten waarvan ik hoop dat jullie kunnen helpen.

- subgeluid zwakte spontaan af. Sub uit stopcontact en hij had weer normale sterkte. Hij deed het wel ( speakers trilde ) maar geluid was niet sterk. Bij hoger volume was de bas oppervlakkig en dof. Iemand een suggestie waar ik naar zou moeten kijken als het weer voor komt?

- sinds vandaag ( na update van gisteren??) Klinkt het geluid heel raar bij ingeschakeld nachtgeluid. Surround is uit balans en de stemmen hebben echo alsof de film in de badkamer afspeelt. Volume van surrounds is overheersend. De sub word wel gedempt, zo lijkt het naar behoren.

Als nachtgeluid niet ingeschakeld is klinkt het systeem goed.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen ( Vooral met het laatste ).

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Thomas.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Spijker, welkom bij de Sonos community!

Vreemd dat je dit ervaart op het moment dat de nacht modus wordt ingeschakeld. 

Ik stel voor dat je even telefonisch contact met ons opneemt zodat we een diagnose af kunnen nemen op het moment dat Sonos in de nacht modus draait.

Vervolgens kunnen wij de diagnose bestuderen en vaststellen wat deze situatie veroorzaakt.