Problemen met volumeknoppen en zoeken van muziek op S2 app.

  • 23 February 2022
  • 2 reacties
  • 617 Bekeken

Sinds de update van android 12 kan ik het volume via mijn samsung galaxy S10 lite niet meer bedienen op de achtergrond of het vergrendelscherm. Ik heb al verschillende zaken gecontroleerd op rechten van de app, het selectievakje staat ook actief dat hij in de achtergrond mag volume wijzigen via de knoppen alsook toegang tot vergrendelscherm. Bij mij vrouw juist hetzelfde probleem. Zij heeft net een nieuwe gsm aangekocht en tijdens de android 11 werkte dit nog, maar na haar update naar android 12 werkt het ook niet meer.

 

Sinds deze week heb ik nog een bijkomend probleem dat ik geen liedjes meer kan opzoeken via de app. enkel afspeellijsten en voorgeprogrammeerde radiostations en dergelijke lukken wel nog.

mvg,

Jonathan


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @jonathanvdn

Excuus voor het late antwoord, deze is aan ons voorbij gegaan.

Graag zou ik je willen wijzen op het volgend artikel op onze website: Het Sonos-volume bedienen met de hardwareknoppen van een mobiel apparaat.

In het tweede deel van het artikel staan enkele situaties beschreven waarin de knoppen niet zullen werken. Mogelijk kan 1 van deze situaties de reden zijn?

Indien dit niet het geval is, dan raad ik aan om even telefonisch contact met ons op te nemen zodat we naar zowel dat probleem als het probleem met het zoeken van liedjes in de app kunnen kijken.

 

Ik heb sinds de update ook problemen, volumeknoppen werken niet meer. Elke keer moet ik de sonos app openen om he volume aan te kunnen passen. Ook al contact gehad met jullie afdeling. Daarin werd mij verteld dat het probleem bekend is en dat er een update zou komen voor dit probleem, maar tot nu toe geen verbetering. Ik gebruik nog steeds S1, maar ook deze zou daar op worden aangepast.