Vraag

Problemen met spotify: nummer is niet juist gecodeerd en melding verbinding is verbroken

• 19 juni 2020
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Badge

Ik heb al enige tijd problemen met het afspelen van nummer van Spotify vanuit de Sonos app. Ik krijg steeds meldingen als “nummer is niet juist gecodeerd” of “verbinding is verbroken”. Ik heb Sonos al een jaar of 4 staan en heb dit probleem sinds een paar maanden. Ik heb de Play Base aangesloten met een netwerkkabel, de overige speakers beneden (3x Play 1 en SUB) werken met Wifi. Daarnaast heb ik op de 1e verdieping nog een Play 1 met Wifi en op zolder 2x Play 1 met netwerkkabels aangesloten.

Wanneer ik bijvoorbeeld Qmusic aanzet heb ik de hele dag geen problemen, dit is voornamelijk met Spotify. Ik heb voor de zekerheid even de diagnosticsche info verzonden, bevestiging is 154145672.

Alle speakers geven dit probleem, graag hoor ik wat ik hier aan kan doen.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hoi Rvdbict,

De meldingen omtrent codering van Spotify muziek hebben we samen met Spotify in onderzoek.

Het liefst zien we contact tegemoet via telefoon, waarbij we het probleem goed kunnen documenteren, om de gewenste informatie naar Spotify door te spelen.

Het probleem is helaas al een tijdje aanwezig, en kan helaas ook geen indicatie geven wanneer dit probleem opgelost zal worden.

Badge

Hi Tim,

Heb je voor mij een telefoonnummer?

Ik zal dan even bellen om mijn input te geven.

Groet Robbin

Reageer