Beantwoord

Problemen met spotify: nummer is niet juist gecodeerd en melding verbinding is verbroken

  • 29 October 2019
  • 3 reacties
  • 987 Bekeken

Mijn Sonos heeft afwisselend twee foutmeldingen: ‘nummer is onjuist gecodeerd’ (726381136) en ‘verbinding met Spotify is verbroken’ (1265875509). Kreeg deze foutmelding ook voor Apple Music.

icon

Beste antwoord door Tim S 30 October 2019, 10:34

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Sinds vanmorgen komt daar de foutmelding “Kan ' ' niet afspelen. Snelheid netwerkverbinding onvoldoende om afspeelbuffer te onderhouden.”bij (885509705). Ik heb de update geinstalleerd, de speaker opnieuw toegevoegd, het modem op de kanalen 1, 6 en 11 geprobeerd...wat een bizar slecht systeem is dit, zeg.

Reputatie 7
Badge +2

Het systeem is zo goed als je wifi-omgeving, en helaas als ik de diagnose open, zie ik dat 80% van de informatie verloren gaat vanuit de TP-link wifi tot je Eetkamer speaker.

Van diagnose 726381136, zie ik een zeer korte log van Sonos op kanaal 6, maar gelukkig laat diagnose 1265875509 een langere log zien, waarin 30% van de informatie verloren gaat, de laatste diagnose laat kanaal 11 zien waarvan ik die 80% verlies storing zie terug komen.

Heb helaas geen diagnose van draadloos kanaal 1, en zou deze graag nog willen ontvangen.

Het pakket verlies zullen we tot onder de 20% moeten krijgen wil je goed je muziek kunnen streamen.

Toch als je op alle 3 de kanalen de problemen blijft ervaren, en ook van ons de bevestiging krijgt dat de storing niet verdwijnt, dan zul je naar materiaal en dergelijke moeten kijken in de omgeving.

Zo zou ik ook graag willen weten hoe de TPlink verbonden staat met je modem, gaat dit via ethernet? of via EoP (ethernet over power), of pakt de TPlink mogelijk draadloos een signaal op om dit draadloos door te zetten.

Alleen de ethernet aansluiting van TPlink tot modem is iets wat we ondersteunen, dus hoop niet dat het een EoP of draadloze verbinding is tussen Modem en TP-link.

Zie ook graag onze Community Post welke wifi-storing omschrijft.

 

Ook ik heb nu deze storing sinds een paar dagen. De Boost hangt bedraad aan de router dus de wifi zou toch prima moeten zijn. Lijkt toch meer op een probleem in de koppeling Sonos-Spotify