Vraag

Problemen met nieuwste update app op iOS?

• 13 October 2017
  • 9 reacties
  • 237 Bekeken

Badge +1
Sinds de laatste update kan ik niet meer switchen in de app (ipad/iphone) tussen verschillende kamer. ik moet eerst groeperen en dan spelen alle kamers hetzelfde af. Via sonos op OSX gaat het appart aansturen nog wel. Graag repareren!

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zie graag mijn reactie in het volgende topic.
Het is misschien even wennen, maar de App kan nu nog steeds het zelfde als wat het voorheen kon.
Sinds IOS 11 kan ik van m n IPad niet meer verbinden met Sonos 5 het is niet alleen een probleem met true play. Ik heb geprobeerd om opnieuw van nul te starten maar ook dat gaat niet
Gr
F
Reputatie 7
Badge +2
Als de Play:5 niet naar voren wil komen, ben ik benieuwd of deze wel wil verschijnen als deze met ethernet op de router aangesloten word.
Dit probleem staat tevens redelijk los van het onderwerp welke Mahlmanne aangemaakt heeft.
Badge +1
Het is misschien even wennen, maar de App kan nu nog steeds het zelfde als wat het voorheen kon.

Het is echt een BUG! Want als ik een andere kamer selecteer wordt die in de app niet actief. Kan alleen maar switchen door eerst te groeperen en daarna te te ongroeperen....

En ik ben het eens met andere schrijvers dat de app veel minder overzichtelijk is geworden. Minder intuïtief en minder overzichtelijk!!! Ik heb er net als andere spijt van. Dat ik geüpgrade heb. 😠
Reputatie 7
Badge +2

Het is echt een BUG! Want als ik een andere kamer selecteer wordt die in de app niet actief. Kan alleen maar switchen door eerst te groeperen en daarna te te ongroeperen....

En ik ben het eens met andere schrijvers dat de app veel minder overzichtelijk is geworden. Minder intuïtief en minder overzichtelijk!!! Ik heb er net als andere spijt van. Dat ik geüpgrade heb. :@

Je heeft het bericht van de andere topic gelezen?
Er zit een kamers knop onderin, deze knop maakt het je mogelijke andere kamers aan te drukken.
De kamer die zwart word weergegeven is de kamer die je op dat moment bestuurt.
Badge +1
Yep gelezen,... maar dat maakt het niet anders. Alleen door eerst samen te voegen en dan lang te wachten en vervolgens weer te niet samenvoegen kan ik wisselen. De app is trouwens ook veel langzamer geworden,....
Reputatie 7
Badge +2
Denk dat het beter is als je telefonisch contact met ons opneemt zodat we onderzoek kunnen doen.
Kaart graag referentie nummer.: 171013-000569 aan als je iemand aan de lijn krijgt.
Beste sonos, de nieuwe app is dramatisch. Schakelen tussen verschillende kamers is moeilijker dan tevoren en soms niet mogelijk. Zeker als je meerder stereo play 5 s aan elkaar hebt gekoppeld in een grote huiskamer. Wanneer wordt dit gewijzigd want de app was goed..?? Ook het zoeken is veel lastiger geworden. Heb er nu een week mee gewerkt en het werkt niet. Heb totaal 11 speakers staan dus zou zo spoedig mogelijk de mogelijkheid hebben om de oude app te downloaden.
Reputatie 7
Badge +2
Er zit een verschil tussen het groeperen menu ( rode kamernaam-tekst onderin )
En de Kamers knop waar je andere kamers selecteert.
Het is misschien even wennen, maar de controller kan nog precies het zelfde als wat de vorige software kon.