Beantwoord

Problemen met Apple Music.


Sinds 3 weken in bezit van Arc en 4 x One SL.

Dacht neem een abbo op Apple Music dan heb ik alles over beschikbaar.

Sinds een week de melding “kan niet door muziek bladeren”

Apple music verwijderd en weer toegevoegd, maar helpt niet.

 

Meer mensen met deze ervaring en wellicht een oplossing..

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Erooij 3 June 2022, 20:49

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Gaat dit om je persoonlijke muziekbibliotheek of ook om de muziek die je niet in eigendom hebt?

Zelf gebruik ik ook Apple en er waren wat problemen, maar sinds gisteren alles weer terug n in verbeterde vorm. 
 

Reputatie 7

Inderdaad was er deze week volgens het engelstalige  forum een storing bij Apple. Als je problemen met een bepaalde service hebt is dit een handige: https://status.sonos.com

Reputatie 7
Badge +3

Ik kreeg deze keer ook een keurige melding bovenin de Sonos app.

Reputatie 7

Er lijken nogsteeds mensen last te hebben van dit probleem: https://en.community.sonos.com/music-services-and-sources-228994/apple-music-unable-to-browse-music-6870109

@Erooij, het gaat om alles binnen Apple Music.

Kan wel gewoon inloggen bij Apple Music...

Reputatie 7
Badge +3

Misschien heb je last van de door @106rallye genoemde problemen. 

@Erooij Dat zou kunnen, maar daar werkt het nog niet en bij mij ook niet

Hoi @Blauwe  en andere,

Apple opnieuw geautoriseerd.
Werkt weer als vanouds.

Ik heb er nu ook een week last van en opnieuw autoriseren of de Apple music app en Sonos app verwijderen van mijn iPad / iPhone en opnieuw installeren helpt ook niet. Hopeloos

Reputatie 7

Al eens met Sonos gebeld?

Het is gelukkig opgelost, was vergeten te melden

Heb gechat met Sonos. Het ligt aan de servers van Apple. Sonos wacht tot dat probleem is opgelost door Apple, begreep ik

Je kan natuurlijk altijd Apple Music via je telefoon en Bluetooth op je Sonos-apparaat afspelen. Op mijn Move moet ik dan WiFi omzetten naar Bluetooth

 

Reputatie 7
Badge +3

Je gaat nu verder op een melding van een paar maanden terug, welke destijds al waren opgelost. Heb je nu nog of weer problemen, of is je opmerking over de chat ook al ruim achterhaald? 
Bij mij speelt alles normaal af en heb sinds de genoemde problemen ook geen verstoring meer gehad.

Reputatie 7

Ik begrijp dat er inmiddels wel weer een autorisatieprobleem met Apple Music en de Sonos-app is op Androidtoestellen.

 

Zie 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dat is precies waarom het zo onhandig is om lukraak op een eerder probleem in te haken. @Dwerghertje meldt dat “het” ligt aan de servers van Apple. Het onderwerp gaat niet over “het”, waardoor het een onduidelijk verhaal wordt.

Tip voor @Dwerghertje, goed dat je hier op het forum je chat met Sonos benoemd, maar zet dit in een nieuw bericht met daarin de reden van je chat.