Vraag

Problemen met afspelen van platenspeler op Play:1

  • 18 November 2020
  • 0 reacties
  • 135 Bekeken

Hoi Sonos Community,

Ik bezit een surround sound setup in de woonkamer (Beam + 2x One SL), een Play:1 in de keuken en een Connect:Amp met daarop een platenspeler. De setup is bedraad verbonden dmv een ethernetkabel in de Beam. 

Het afspelen van TV, muziekdiensten vanuit de Sonos app én het afspelen van de platenspeler in de woonkamer gaat probleemloos. 
 

Ook het afspelen van muziekdiensten zoals Spotify of SonosRadio op de Play:1 in de keuken gaat probleemloos, maar zodra de platenspeler los op de Play:1 in de keuken of in combinatie met de huiskamer, wordt afgespeeld, komt er luide ruis uit de Play:1 waar je, met goed luisteren, de muziek licht door heen hoort komen. De muziek is amper tot niet hoorbaar.  Bij combinatie van keuken + woonkamer wordt de muziek wel goed afgespeeld in de woonkamer, maar blijft de keuken achter. Het lijkt duidelijk aan de combinatie lijningang en afspelen op de Play:1 te liggen. 
 

Kan hier niets over vinden op internet, dus ik ontvang graag advies! Ik heb reeds een diagnose verzonden, ref. 231354884. 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.