probleem met verbinden versterker

• 13 september 2020
  • 7 reacties
  • 167 Bekeken

Hallo wij hebben een Sonos one nieuwe generatie en zijn super tevreden. Nou hebben we een nieuwe versterker gekocht om de beamer en tv aan te sluiten en ons werd de connect geadviseerd om hem aan sonos te koppelen. Die heb ik gekocht en wil hem nu verbinden met de sonos one om ons suroundsystem te koppelen met de sonos one. De app vind hem wel maar de app zegt dat de connect te oud is voor de s2 app...wat nu? Ik wil de sonos one gewoon zo gebruiken maar af en toe te versterker mee laten draaien. Ik weet niet of die duidelijk is uitgelegd wie weet raad? Bedankt groetjes Gabi

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Is het een nieuw aangeschafte Connect? Alleen de gen1 is niet compatibel met de S2 software.

Draait je one al op S2 software?

Ja is de connect en ik draai op s2 software heb net op de tablet de s1 geinstalleerd met een nieuw account maar die vind dan weer de one niet...en da is alles om begonnen want ik wilde met de one de versterker aansturen via spraak. Want sporify en radio zit al op de versterker maar leek me leuker om het via de sonos one aan te sturen. Denk dat ik de connect weer in de doos doe en terug breng ...

Reputatie 6
Badge +3

Wanneer het een connect gen2 is dan zou het moeten werken op S2

En dat is die dus niet🙈 heeel stom breng hem terug bedankt voor het meedenken

Reputatie 6
Badge +3

Heb je nog een Connect gekocht van vóór 2016? Dat lijkt me wel heel oud voor een winkelmodel?

Voordat ik van S1 naar S2 kon moest er eerst nog een laatste S1 update plaatsvinden. Heeft jouw Connect die gehad?

Ja geeen idee heb hem online gekocht als sonos connect

Reputatie 6
Badge +3

Dus niet bij een winkel?

Reageer