probleem met sonos aansluiten op nieuw netwerk

• 6 November 2018
  • 1 reactie
  • 238 Bekeken

Goedenavond, ik probeer al zeker een week telefonisch contact te krijgen met jullie, al meerdere keren langer dan een half uur in de wacht. Het lukt mij niet om sonos aan te sluiten op een nieuw netwerk. alles geprobeerd. Al drie weken play 5 in huis maar nog steeds geen geluid eruit.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Goedemiddag. Momenteel is het erg druk op onze lijn. Dat komt door de tijd van het jaar voornamelijk. We doen onze beste om iedere beller binnen 3 minuten te spreken maar soms gaat dat helaas niet. De problemen die we oplossen vereisen soms een uur of langer, en op een verkeerd moment zitten veel collega's met zulke problemen waardoor de wachtrij oploopt. Vandaag en gister waren opmerkelijk rustig, probeer ons graag nogmaals te bellen.

Ik wil je allereerst vragen of het lukt om de speaker met een netwerkkabel aan te sluiten op je modem of router, en of de speaker dan zichtbaar is in de app van Sonos. Zorg er dan ook graag voor dat de telefoon of tablet die je gebruikt is verbonden met het WiFi-signaal van dezelfde modem/router.

Wanneer het lampje wit brandt bovenop de speaker is deze ingesteld en klaar voor gebruik. Mocht het lampje groen knipperen dan moet deze nog worden ingesteld.

Zou je ook eens een diagnose willen maken? Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.