Vraag

Probleem met installeren Move.

  • 5 June 2022
  • 7 reacties
  • 106 Bekeken

Krijg steeds deze melding. Gebruik Sonos 2 app. Ook op 2.4 GHz zelfde melding. Ben er klaar mee, niks plug & play. Iemand tips?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Sonos heeft twee apps en jij heb vermoedelijk de s1 terwijl je de S2 moet hebben.

Reputatie 7

Wat gebeurt er als je op “Meer informatie” klikt?

Sonos heeft twee apps en jij heb vermoedelijk de s1 terwijl je de S2 moet hebben.

Nee

Wat gebeurt er als je op “Meer informatie” klikt?

Info over 2.4 en 5 GHz en 802.11, allemaal geprobeerd zonder succes helaas.

Reputatie 7

@Backers Ik denk dat @Ron H jouw zin “Gebruik Sonos 2 app” niet gelezen heeft als opmerking van jou, maar als de melding van Sonos. Ik dacht dat eerst ook.

Als er iets misgaat tussen je wifi en de Move, is het goed hier een beschrijving te geven van je netwerk. Gebruik je mesh? Access points? Welke merken? Hoe zijn ze ingesteld?

Ik verwacht een reactie van iemand van Sonos die zegt hoe vervelend hij/zij het vindt dat hun Sonos produkt niet doet wat Sonos belooft en dat er binnenkort een update van de S2 app komt die mijn probleem oplost. Mijn telefoon en de Sonos move zitten beide op hetzelfde wifi netwerk, de move wordt herkend en de App moet de rest doen. Dus Sonos: maak een trouwe Sonos fan blij ipv dat ik mijn geloof verlies.

Reputatie 7

Tja. Dit is een gebruikersforum waarop Sonos bij tijd en wijle meeleest. Als je per sé een reactie van Sonos wilt kun je één van de medewerkers taggen. Misschien beter is om eens te bellen met Sonos en je probleem te bespreken…..