Probleem: bijwerken van de muziekbibliotheek verwijdert de wachtrij.

  • 9 December 2021
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Na installatie van 13.4.1 doet zich het volgende probleem voor: een dagelijkse update om 11.50 van mijn muziekbibliotheek verwijdert de actieve wachtrij in een van mijn kamers. De radio in andere kamers blijft wel spelen. Het probleem doet zich dagelijks voor en is reproduceerbaar.

Diagnose is ingestuurd: 78616423.

Wat kan ik doen? Bij voorbaat dank.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

Heb het probleem zojuist gereproduceerd. Diagnose ingezonden: 1347717970.

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @beynym 

Ik stel voor dat je even telefonisch contact met ons opneemt zodat we je live ondersteuning kunnen bieden op basis van je diagnose. 

Via het forum worden er geen diagnoses uitgelezen. 

Reputatie 4
Badge +3

Het probleem is er nog steeds.

Vanmorgen weer getest. De Sonos Desktop Controller was geassocieerd aan Kamer A, niet zijnde de Port. In Kamer A en in de Port waren 2 Sonos Afspeellijsten aan het spelen. Een geplande automatische update van de muziekbibliotheek om 06.40 deed de Port verdwijnen uit de linkerkant van de SDC, in Kamer A gebeurde niets. Toen de Port weer op het scherm terugkwam was de wachtrij leeg.

Diagnose: 935830396.

Ik zou het waarderen als iemand van Sonos deze diagnose zou willen analyseren.

Reputatie 4
Badge +3

Aanvulling op mijn vorige bericht: het casenummer is 03506425.

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @beynym,

Op het forum worden er geen diagnoses uitgelezen, enkel via de telefonische support. 

Vandaar het verzoek om even telefonisch contact op te nemen en dan lezen mijn collega's van de telefonische support je diagnoses graag uit.