Beantwoord

Plots (niet) meer te verbinden met WiFi

• 14 September 2018
  • 1 reactie
  • 857 Bekeken

Vandaag is mijn Sonos plots niet meer verbonden met WiFi. Het lijkt erop dat de bridge niet meer werkt, adapter is wellicht defect. Ik begrijp inmiddels dat een bridge al langere tijd niet meer nodig is. Vervolgens heb ik apart één speaker op netwerk kabel aangesloten waardoor de andere speakers ook weer zichtbaar werden in de app. Dit werkt !

Bij een nieuwe draadloze installatie ontvang ik een fout melding, probleem met netwerk. Controleer de naam...2.4Ghz-netwerk....compatibel is met 802.11b/.... ,en kom hier niet verder mee. De alternatieve installatie is om voortaan één speaker van een netwerk kabel te voorzien. De Sonos werken al jaren zonder problemen, de Wifi werkt ook zonder probleem, geen idee wat er nu aan de hand is. Graag adviezen hoe dit probleem te verhelpen zonder een netwerkkabel in één van de Sonos te moeten steken.

Diagnostische informatie 1686205730
icon

Beste antwoord door Bob M 18 September 2018, 12:58

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +2
Volgens de diagnose klopt het wachtwoord voor de wifi dat je invult niet. Ik zou zeggen, probeer het nog een keer, en anders is het misschien een idee om even telefonisch contact met ons op te nemen, dan proberen we het samen. Ons nummer vind je hier.