Vraag

Playlist speelt niet verder waar je gebleven bent

Wanneer ik in de controller app een afspeellijst start en na een tijdje stop om vervolgens de volgende dag bijv. verder te luisteren, is de positie waar je gebleven bent gereset en moet je handmatig het nummer opzoeken waar je gebleven bent. Wanneer je bijv. een uurtje de playlist stopt en daarna verder gaat, wordt de positie wel onthouden. Voor de goede orde, de wachtrij wordt niet vervangen, het enige wat ik doe is de muziek stoppen en op een ander moment hervat.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de positie in de playlist (wachtrij) altijd onthouden blijft ongeacht de tijd dat de wachtrij wordt gestopt (gepauzeerd)?

2 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Als ik een liedje stop/pauzeer blijft deze staan waar die stond, op wat voor Sonos speler doe je dit?
Ryan A schreef:

Als ik een liedje stop/pauzeer blijft deze staan waar die stond, op wat voor Sonos speler doe je dit?

Bij mij speelt de muziek ook verder na gepauzeerd te hebben, alleen als er al te lange tijd overheen gaat bijv. een dag, verliest het systeem de positie waar er gebleven is in de wachtrij.
Ik heb een playbase en 2 play 5’s 2e gen.