Beantwoord

Player 5 (Gen 2) werkt niet meer via wifi

  • 22 December 2019
  • 6 reacties
  • 426 Bekeken

Sinds enige tijd blijkt een van mijn player 5 (Gen 2) geen verbinding meer te kunnen maken via wifi. Met aangekoppelde netwerkkabel doet hij het prima. Zodra ik deze weer afkoppel, valt de verbinding uit en geeft de speaker geen geluid meer. Alle mogelijke tips heb ik uitgebreid uitgeprobeerd, helaas zonder resultaat. Uit mijn zoektocht naar tips blijkt dit probleem redelijk veel voor te komen. Het moet mij van het hart, dat ik dit een kwalijke zaak vind, zeker gezien het feit, dat voor de Player 5 (Gen 2) absoluut een behoorlijke prijs betaald is. Voor dat bedrag mag ik zeker een goed werkend apparaat verwachten, ook na 2 jaar. Ik hoop dan ook op een goede oplossing.

Ik heb de diagnose verzonden onder nummer 1942855826

icon

Beste antwoord door BertGoossen 8 January 2020, 11:45

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Zie dat je dit ook via mail heb aangekaart, en dat mijn collega Mark je 30 minuten terug nog een email heeft toegezonden.

Dat je maar snel je vervangende speaker in huis mag hebben!

 

Hartelijk dank voor de zeer snelle en positieve reactie.  De mail van Mark is intussen binnen, de procedure zou in gang gezet kunnen worden. Maar omdat we nu rond de feestdagen zitten, heb ik even telefonisch contact gehad en de afspraak gemaakt, dat we de terugzending uitstellen tot volgende week.

Ook langs deze weg mijn dank en complimenten voor de snelle service.

Gr. Bert

Geweldig goede service!!

Vandaag mocht ik een nieuwe Play 5 in ontvangst nemen, ter vervanging van een defect exemplaar (wifi-probleem). De hele procedure verliep erg soepel en vriendelijk. Dit kan ik erg waarderen. Hartelijk dank daar voor!

Gr. Bert

Reputatie 7
Badge +2

Fijn om te horen, veel luister-plezier!

 

Ook ik ervaar hetzelfde probleem, Sonos Play:5 Gen2 krijg ik niet meer verbonden met mijn Wifi-netwerk. Nu alle tips en een reset uitgevoerd, de speaker wordt herkend tijdens de nieuwe installatie.
Verbonden met de ethernetkabel, werkt hij maar bij het verbinden met de Wifi gaat het mis. Het netwerk worden herkend maar het juiste wachtwoord wordt als onjuist weergegeven en niet geaccepteerd.

Hebben jullie een oplossing? Ik kan moeilijk zonder mijn Sonos:cry:

De diagnosecode is: 1844968166

bedankt alvast!

Groetjes, Suzanne

Reputatie 4
Badge +3

Hey @SuzanneHuibers,

Ik heb je zojuist een email gestuurd, ik zie je antwoord hierop graag tegemoet.