Vraag

Playbase word niet gevonden

  • 18 June 2021
  • 9 reacties
  • 178 Bekeken

Hoi

Ik heb vandaag een playbase gekocht 2e hands. Echter vind hij de playbase niet in mijn sonos app. Wat ik al heb geprobeerd is de playbase te resetten, sonos app verwijderen en opnieuw installeren. Hij knippert soms wit, hierbij wordt de playbase ook niet gevonden, als het lampje groen staat wordt de playbase ook niet gevonden en ook niet als het lampje oranje/wit knippert. 
een kennis van mij heeft sonos (playbar, sub, en 2 sonos one speakers), maar heeft deze problemen nooit en hij vind altijd alles. 
 

Nog een losse aparte vraag: ook geeft de app vaak aan dat hij niet verbonden is, terwijl ik wel WiFi heb en nooit last van de WiFi heb. 
 

alvast dankjewel!


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Hoi @Johnnmgn 

Misschien eens kijken of het bedraad wil werken is ook een optie.
Het zou zo maar kunnen zijn dat de Netwerkkaart defect is.
Misschien is @Eddie the Eagle , in de buurt die heeft wat meer kennis in huis dan ik.

Reputatie 7

Welke Sonos app gebruik je? S1 of de Sonos-app?

Die oranje sonos app

Reputatie 7

Grappig. Ik vind het icoon meer bruin, maar goed. Dat is de Sonos-app, voor een device op S2 software. Heb je de S1-app al geprobeerd, voor als de vorige eigenaar van de Playbase niet helemaal bij de tijd was?

Geen idee ik ben echt een leek

Reputatie 7

Geen idee of je de S1-app geprobeerd hebt? https://support.sonos.com/s/downloads?language=nl_NL

Nee de sonos app 1 stuurt mij door naar de sonos app 2. Ik kan niks met de s1

Reputatie 7

En bedraad?

Nee hij is aangesloten nu aan de ethernet kabel. Echter is het een kennis van mij wel gelukt om via Apple Music via AirPlay alle boxen tegelijk af te spelen maar ik kan de playbase nogsteeds niet vinden in de app..