Vraag

playbase uitzetten

hallo.
Wij hebben sinds kort een playbase. Mij vraag is, waar/hoe kan ik hem uitzetten. Dus 100% van de stroom af?

7 Reacties

Badge
Sonos apparaten staan altijd aan/op stand by, zodat ze zichtbaar zijn in het netwerk. Als je dat niet wilt en ze dus helemaal uit wilt zetten moet je de stekker uit het stopcontact halen of bijvoorbeeld via een stekkerschakelaar de stroom onderbreken. Dat beperkt dan dus wel wat draadloze mogelijkheden omdat je dus als je de Playbase wilt gebruiken, deze eerst weer aan de stroom moet zetten, waarna hij enige tijd nodig heeft om op te starten.
bedankt voor je reactie. Kun je me ook zeggen hoe ik bijv een radio uitzending "of een spotify playlist uit zet" zonder op het witte lampje te drukken zodat hij alleen maar "stil" wordt?
Reputatie 2
Badge +2
Dat is precies hoe je hem stopt, of je stopt het vanuit de sonosapp. Mocht je problem hebben met het altijd brandende witte lampje dan kan je die standaard uitzetten via de app.
Misschien een domme vraag, maar hoe stop ik hem dan via de sonosapp? Gewoon op de dubbele balkjes drukken? Dat is voor mij meer de pauze knop.
Reputatie 2
Badge +2
In dit geval ook stoppen. In feite pauzeer je het afspelen en blijft deze gereed staan voor een vervolg of om over gnomen te worden door een andere geluidsbron. Sonos blijft altijd stand-by tegen een zeer laag stroomverbruik.
oke, begin het te begrijpen. Bedankt voor jullie geduld.
Reputatie 2
Badge +2
Wanneer een Playbase 10 minuten geen signaal krijgt van de TV en je geeft hem ook geen commando's om harder of zachter te gaan, of andere instellingen wijzigt dan zal hij in een slaapstand gaan en minder stroom verbruiken.

Dit geldt ook voor de andere speakers en apparaten die wij verkopen.

Mocht je echt het product helemaal uit willen zetten raad ik de volgende oplossing aan:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen