Beantwoord

Playbase draadloze kaart kapot?

• 11 March 2019
  • 1 reactie
  • 149 Bekeken

Hallo,

ik heb al anderhalf jaar probleemloos een Playbase in gebruik, icm met 2 Play:1's als surround speakers en een Sub. Sinds enkele dagen is de betreffende kamer compleet verdwenen uit mijn Sonos-app. Inmiddels al van alles geprobeerd. De setup was compleet draadloos dus ik heb het kanaal van mijn wifi enkele malen veranderd, zonder succes. SonosNet-kanaal wijzigen helpt ook niks. Verschillende andere setups zonder de playbase werken allemaal probleemloos én draadloos; de Play:1's als stereo-paar met de subwoofer werkt, de subwoofer gekoppeld aan een Beam werkt ook. Als ik de Playbase aan een ethernet-kabel aansluit wordt hij direct weer gezien door de app, echter de sub en surround speakers geven geen geluid. Gek genoeg kan ik wél de play/pause- en volumeknoppen van de Play:1's gebruiken om het geluid van de Playbase te bedienen. Daarna heb ik de sub en surround speakers verwijderd uit de configuratie en weer geprobeerd te installeren. Dit gaf foutmeldingen. Hierna heb ik de Sub ook aan een ethernet-kabel gehangen en toen liet hij zich zonder problemen koppelen en de Sub werkt probleemloos met de Playbase. Ik zie eigenlijk maar een mogelijke oorzaak van dit alles en dat is dus de titel van de vraag....ik hoop dat ik me vergis. Ik heb een diagnose geupload: 1510352380.

Bij voorbaat dank voor de hulp
icon

Beste antwoord door Tim S 12 March 2019, 09:42

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Mail verzonden onder ticket: 00663282.
Zie graag antwoord terug op deze mail.