Beantwoord

Playbar zonder surround gebruiken

• 23 September 2017
  • 4 reacties
  • 393 Bekeken

Ik had al enige tijd een playbar en losse play-1 staan. Deze kon ik los van elkaar gebruiken in zelfde kamer. Vaak de play1 voor snel ff muziek en de bar voor de tv.
Sinds vandaag een tweede play1 en heb ik dus een surround opstelling van gemaakt. Weet iemand of ik de bar alleen kan inschakelen zonder de achterspeakers om bv radio te luisteren. Kon voorheen wel had ze fictief in aparte kamers staan maar dat lukt nu niet meer.
Hoor het graag Gr Rob
icon

Beste antwoord door Ryan A 26 September 2017, 13:47

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Helaas is dit niet mogelijk met de surrounds. Wat je wel kan doen is het volume van de surround aanpassen bij het afspelen van muziek. Dit vind je bij instellingen kamer, geavanceerde audio en dan instellingen surround.
Helaas is dit niet mogelijk met de surrounds. Wat je wel kan doen is het volume van de surround aanpassen bij het afspelen van muziek. Dit vind je bij instellingen kamer, geavanceerde audio en dan instellingen surround.
Oke wel jammer is het optie voor de toekomst dat een dergelijke instelling niet zo ver verstopt zit in de app maar al direct te kiezen/ aan te passen is bij volume keuze?
Reputatie 5
Badge +2
Een hele goede suggestie, ik zal dit topic een interne tag geven zodat deze suggestie wordt gezien door de ontwikkelaars.
Top....