Playbar valt regelmatig weg.

  • 26 December 2021
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

Mijn playbar naar  jaren het goed te hebben gedaan maakt ineens geen goeie verbinding meer.

Eerst met sonos gebeld die gaf uiteindelijk aan dat het bij ziggo lag. Ziggo gebeld daar alle stappen doorlopen en die gaf uiteindelijk aan dat het bij sonos lag. Feit is dat mijn playbar maar 2 min nadat je reset of harde reset zichtbaar blijft en daarna valt ie weg. Alles is op wifi en nu via 2.4ghz is ingesteld.

Diagnostische nummer 159426153


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Toevoeging: sub 2x one sl 1x one blijft wel gewoon zichtbaar alleen playbar wilt niet meer meewerken

Reputatie 7

Waar lag het dan volgens Sonos aan bij Ziggo?

Wat gebeurt er als je de Playbar bedraad verbindt met de router?

Reputatie 7
Badge +3

En heel belangrijk…….. hoe is het ziggo netwerk opgebouwd. 

Ziggo is klanten van nieuwe apparatuur aan het voorzien. Ik ben bij iemand bezig geweest en moet zeggen dat de instructies niet heel duidelijk zijn om het aanpassen tot een goed einde te brengen. 

Na de update doet het na jaren goed werken het niet meer.

Volgens sonos ging het niet samen met de router van ziggo maar volgens ziggo is dat probleem al jaren geleden opgelost

Reputatie 7
Badge +3

Heb je zoals @106rallye aangeeft al geprobeerd je playbar bedraad aan te sluiten? Maak je thuis gebruik van netwerkversterkers o.i.d.? Wat voor router heb je?

Ziggo is bezig gratis tplink-deco’s te verstrekken die voor heel wat betere netwerkverbinding zorgt. Ik weet niet wie wel of niet recht hierop hebben, maar bij kennissen van mij was dit de oplossing voor veel problemen. Zo viel bij hen constant de internetverbinding met de tv weg (ook van de ene op de andere dag).