Playbar+Sub+OneSL afspelen hapert met Deezer Premium.

  • 29 October 2021
  • 9 reacties
  • 224 Bekeken

Bij het begin van een nummer met Deezer hapert het afspelen ongeveer 15 seconden. Als ik mijn Move in een groep toevoeg hapert deze niet, maar de rest wel.

aan het (bijna) einde van een nummer stopt het afspelen. Heb alle componenten en modem ge-reset maar dat helpt niet.

Wat is de oplossing?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

O, en het probleem doet zich niet voor bij afspelen van Radio of TV-geluid

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @MarcelT,

Heb je 1 van de speakers aangesloten met een internetkabel?

Ik stel voor om even telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij middels een diagnose van je Sonos systeem kunnen nagaan wat er mis gaat.

Ik heb kortgeleden exact hetzelfde probleem gemeld, maar dit kan helaas niet verholpen worden. Ben maar van Deezer naar Spotify overgestapt, kijken hoe lang dit goed gaat.

Ik heb gisteren een diagnose gemaakt: 1531244823

Graag jullie analyse

Reputatie 7
Badge +3

Dan zal je nu even moeten bellen met Sonos. Analyses worden niet uitgelezen via dit forum. 

Ik heb precies hetzelfde probleem, bij Deezer (premium)  hapert het geluid heel hinderlijk. Niet bij tv, radio of Sonos play. 
Marcel is het bij jou opgelost?

 

 

Nee, het probleem doet zich nog steeds voor

Ik ben toch maar weer teruggegaan van Spotify naar Deezer. Het stotteren was ook meteen weer terug. Maar nav het veelgehoorde argument dat de soundbar teveel info krijgt en dus stottert, heb ik het volgende geprobeerd. Ik speelde muziek via Deezer af op mijn soundbar, sub en 2x play1 in de huiskamer en ook nog op de play1 in de badkamer. En dit werkte!!! Geheel storingsvrij!! Het is dus een kwestie van het verdelen van het signaal tussen de soundbar en nog een andere speaker binnen je netwerk. Wel moet ik het geluid in de badkamer muten, tenzij je hier ook wilt luisteren. Wellicht niet de meest ideale oplossing, maar storingsvrij naar Deezer luisteren via de soundbar gaat gelukkig wel weer!

 

Mijn probleem lijkt verholpen: niet afspelen via de Deezer app, maar via de Sonos app waaronder dan oa Deezer zit !

Opnieuw opstarten werkte niet.