Vraag

playbar plots niet meer onder spanning

• 18 November 2015
  • 12 reacties
  • 892 Bekeken

De playbar is plots niet meer onder spanning te krijgen.
Wat is er mis?
Kan ik dit zelf oplossen of heb ik Technical Support nodig ?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

12 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Als je de stekker er in doet en je ziet geen enkele activiteit van de LED aan de zijkant, dan is het ben ik bang tijd om support te bellen.
Bedankt voor je feedback
Eigenaardig , het systeem is net buiten garantie.
Wat kan er zo plots verkeerd gaan zodat het toestel niet meer onder spanning komt te staan ?
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem gehad (augustus ). De playbar zorgde zelfs voor kortsluiting want alles was donker. Ik had het geluk dat die van mij nog wel in de garantie zat. Zit blijkbaar wel een probleem in de playbar. Succes.
bedankt voor je reactie
Heel vervelend, maar ik heb dit dus ook, net na twee jaar. En wat krijg je als services aangeboden. Je kunt een nieuwe kopen, Kost bijna € 300-- Heel triets voor zo'n wereld merk. Als consument mag je toch verwachten dat dit langer als twee jaar goed bijft funcitoneren. Zijn hier nog meer mensen die dit is overkomen. Volgens mij hebben we echt wel recht op repartie/ vervangen zonder extra kosten.
Reputatie 7
Badge +2
Als je meerdere Sonos in huis hebt zou je de kabel van deze andere speakers kunnen proberen, misschien dat de kabel defect is.
In beide situatie's kun je met de support lijn contact op nemen en helpen we uiteraard verder.
Hallo Tim, dat is geprobeerd. Het was niet de kabel. Bij mij ging het in dit geval om de SUB. De voeding was blijkbaar stuk.
Bijzonder dat dit in twee jaar kan gebeuren. Je mag toch rekenen op een langer functioneren. Helaas dikke pech, geen garantie, Dus opgestuurd en een nieuwe toegezonden gekregen. Echter die heb ik daar heb ik wel € 300,- voor moeten betalen. :@:(
Reputatie 5
Badge +2
Heb je een referentie nummer van de omruiling, dan controleer ik de gegevens even voor je.
Hallo Ryan

Uw zaaknummer is: 170315-000266
Kan je wat met dit nummer ?
Reputatie 5
Badge +2
Helaas, is er vanuit mijn positie niet veel aan te doen aangezien alles al afgehandeld is. Je kan altijd nog de support mailen met de melding.
Mijn playbar is ook stuk door kortsluiting, net buiten de garantie. De service bestaat NIET uit een nieiuwe playbar maar een vervangend product dat kost mij dan wel 249,01 euro! 700,00 euro voor ruim 2 jaar...........mijn playbar lichtje is uit bij SONOS zou er toch een op moeten gaan ik ben niet de eerste en ik denk ook niet de laatste met dit probleem ??
Reputatie 4
Badge +3
Mijn playbar is ook stuk door kortsluiting, net buiten de garantie. De service bestaat NIET uit een nieiuwe playbar maar een vervangend product dat kost mij dan wel 249,01 euro! 700,00 euro voor ruim 2 jaar...........mijn playbar lichtje is uit bij SONOS zou er toch een op moeten gaan ik ben niet de eerste en ik denk ook niet de laatste met dit probleem ??

Dat is erg vervelend om te horen. Helaas is het zo dat dit moeilijk is te ondervangen. Er zijn mensen die na vijf jaar nog steeds met plezier de Playbar gebruiken en er zijn anderen die problemen ervaren na een jaar of 2 jaar. Het is erg situationeel, en gezien wij geen zicht hebben op wat er in de tijd dat de Playbar in gebruik was is gebeurd/in welke situatie deze zich heeft verkeert, is het erg moeilijk om in dergelijke zaken een oorzaak te vinden.

Neem even telefonisch contact met ons op, je kan onze gegevens hier vinden: Contact, dan controleren ze de garantie status even met je, alswel ook even wat extra testen om te kijken of ze de Playbar nog met je aan de gang kunnen krijgen.