Beantwoord

Playbar onthoud afstandsbediening apple tv 4k niet

• 5 March 2019
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Hallo, ik heb sinds kort een playbar, nu kan ik de afstandsbediening van de tv er niet op instellen omdat dat geen ir is, maar we gebruiken de Apple tv toch et meest dus wil ik die instellen, dus eerste een andere ab op de Apple tv ingeleerd en dan de Siri remote op de playbar, maar als ik alles uit schakel (wel stand-by) en later weer aan doe, moet ik em opnieuw in leren.. kan dit anders? Alvast bedankt. Mvg. Gert.
icon

Beste antwoord door Tim S 6 March 2019, 10:24

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Dit is gek, Sonos krijgt een IR-code, en zal dit in zijn geheugen opslaan, dit zal Sonos niet zomaar "vergeten".
Klinkt er dus een beetje naar dat de afstands bediening opeens een andere IR-code door de lucht zou versturen, waar de Playbar dus ook niet op zou reageren want hij zou deze code niet kennen.
Denk toch dat als dit probleem blijft bestaan, je het beste ons even kan bellen zodat we onderzoek kunnen doen naar het probleem, en aan de hand van diagnoses kunnen vast stellen wat voor IR-code de Sonos te horen krijgt bij het inleren, om bijvoorbeeld het probleem te repliceren, opnieuw de IR-code in te leren aan Sonos om aan de hand van een nieuwe diagnose te zien of dit een andere IR-code is.