Beantwoord

Playbar kortsluiting

• 26 december 2018
  • 8 reacties
  • 395 Bekeken

Gisteren zaten we TV te kijken toen opeens gedeeltelijk de stroom afsprong. Na het weer aanzetten van de groep bleek de Sonos Playbar niet meer te werken (geen lichtjes op de Playbar) de rest van de electronica (TV/Play 3 en Bass) doet het nog wel De playbar wordt mede gebruikt als surround systeem. Ik lees op het forum dat dit meer voorkomt bij de Playbar. Sonos, wat moet ik hiermee doen?
icon

Beste antwoord door Tim S 28 december 2018, 10:03

Beste Tim, kan dit in dit forum of moet ik een apparte mail sturen naar ??
Excuus, de mail kan naar support@sonos.com
Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Waarschijnlijk moeten we de Playbar voor je omwisselen aangezien deze nu stuk is.
Of de Playbar de oorzaak is, of andere apparatuur is verder helaas niet te achterhalen. Het kan zijn dat de Playbar een oplazer kreeg toen je de stop weer aanzette in de meterkast.
Alle electronica in huis kan dit probleem veroorzaken, dat je dit probleem veel zou terug lezen op een Sonos forum staat er dan ook een beetje los van.
Ontvang graag het serie nummer van je Playbar om via de mail hier over verder te kunnen communiceren.
Reputatie 7
Badge +2
Excuus, de mail kan naar support@sonos.com
Ik ben zeer teleurgesteld in Sonos met de afwikkeling vanwege deze storing in de Playbar, ik ben van mening dat het e.e.a niet netjes is afgewerkt. Geen reparatie mogelijkheden en veel te veel bijbetalen voor een replacement. Ben momenteel alles aan het verkopen via marktplaats, we hadden een best uitgebreide serie van playbar / subwoofer / 3 x play 5 / 2 x play 3 en 3 x play 1 het heeft dus wat mogen kosten. We stappen over naar Bose. Sonos de groeten
Reputatie 5
Badge +3
Oei, spijtig om te horen.
Reputatie 7
Badge +2
Inderdaad spijtig om te horen, in principe heeft een bedrijf de mogelijkheid tot het aanbieden van een reparatie service, of een omruil service, of beide.
In ons geval bieden we een omruil service aan, dit met de gedachte dat een klant spoedig weer kan genieten van z'n muziek, ipv het weken of misschien maanden wachten op je gerepareerde toestel.
Als je product buiten garantie valt, zitten er inderdaad kosten aan, welke goedkoper zullen uitvallen dan het aanschaffen van een gloednieuw product.
Het vervangende product zal tevens een nieuwe 2 jaar garantie aanhouden, dus in dat optiek ben je eigenlijk altijd beter uit via de omruiling die we aanbieden.
Kan verder niet spreken voor andere bedrijven en hoe deze producten afhandelen als het buiten de 2 jaar fabrieks garantie zou vallen.
Reputatie 5
Badge +3
Is ook het vervelende van dit soort fora. Er wordt nu afgegeven op Sonos zonder dat bekend is wat er nu precies speelt. Hoe oud was de Sonos en wat zijn nu de kosten. Zonder deze informatie denk ik dat de klager nu meer geld kwijt is. Alles 2e hands verkopen en een ook prijzig nieuw systeem aanschaffen. En dan natuurlijk maar hopen dat er, na 2 jaar, niet weer een kortsluiting volgt. Maar ach..... dat lezen wij dan niet hier want wij volgen natuurlijk niet het Bose forum.
Reputatie 7
Badge +2
Ontvang graag het RMA nummer om na te kijken of alles wel goed verlopen is, misschien is er wel een foutje gemaakt en kan ik nog iets betekenen, maar als ik het bericht zo lees, denk ik dat het om een buiten garantie situatie gaat waarin ik waarschijnlijk weinig kan betekenen.
Kijk het uiteraard graag even na.

Reageer