Vraag

Playbar hapert bij TV na upgrade naar S2

• 16 juni 2020
  • 1 reactie
  • 216 Bekeken

Ik zie gerelateerde vragen, maar geen antwoord. Dus ook van mij deze vraag.

Probleemomschrijving:

- Nadat systeem naar S2 is geupgrade, kan ik niet meer met goed fatsoen tv kijken.

- Zodra ik de app open, duurt het 10 (!) seconden voordat er verbinding is met het systeem

- Vandaag reeds lang op de chat met iemand verschillende acties ondernomen, het leek even goed, maar het is helaas weer knudde.

Ondernomen acties & overige info

- Ethernetkabel aangesloten, wijziging kanalen, kabel weer weggenomen

- Playbar direct aangesloten met Samsung TV via optische kabel

- Geluid staat op PCM

- XS4all als provider

- Diagnosenr: 1230841155

Graag een duurzame oplossing!

1 Reactie

Ik heb een soortgelijk probleem sinds de s2 upgrade, alleen is bij mij het geluid via de tv goed.

Het treed op in de playbar bij afspelen muziek, zowel stream als vanaf mijn nas. Ik heb hem met een sub en tweemaal play vijf als 5.1 staan en gekoppeld valt ong iedere minuut het hele zaakje uit. Speel ik alleen over de play 5’s is er niets aan de hand, ook de play ones doen het goed. De playbar solo speelt valt deze steeds weg. Ik had hem via een kabel aan mijn router verbonden. Toen ik een volledig draadloze installatie gedaan en was het voor een korte tijd goed, maar nu bakt hij er weer niets van.

TV is via optische kabel aangesloten. Router is een rut950 met 4g verbinding van t-mobile, die meestal meer dan genoeg bandbreedte biedt.

Ik weet niet hoe ik aan een diagnose nummer kom dus dat heb ik niet.

Reageer