Beantwoord

Playback maakt geen wifi netwerk aan

• 17 June 2018
  • 5 reacties
  • 1347 Bekeken

Goedemiddag,
Sinds een paar dagen zag mijn sonos app de sonos apparatuur niet meer. Ik hebdaarna geprobeerd om de playbase opnieuw aan te melden. Het gaat goed, totdat ik verbinding met het tijdelijke wifi netwerk moet maken van Sonos. Zowel mijn IPad als mijn IPhone zien geen "sonos" bij de wifi netwerken. De beide play 1's doen dat bij het opnieuw aanmelden wél.....nu heb ik dus wel de beide play 1's aan de praat, maar de playbase maakt gewoon geen wifinetwerk aan. Ik heb het geluid wel weer werkend gekregen door een netwerkkabel te gebruiken......maar ik heb dus geen surroundgeluid meer...graag hulp!!!
Wim
icon

Beste antwoord door Tim S 31 August 2018, 11:10

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Het tijdelijke wifi netwerk wordt alleen aangemaakt als de speler op zijn fabrieksreset staat. Zou je de PLAYBASE willen bekabelen met het netwerk/de router. Controleer of je dan wel kan verbinden en stuur een diagnose in en post hier het bevestigingsnummer.
Diagnose is verstuurd met nummer 1559433298
Reputatie 7
Badge +2
Diagnose is verstuurd met nummer 1559433298
Mail verzonden onder ticket.: 00230906
Zie hier graag antwoord op terug per email.
Nieuwe playbase ontvangen. Ook hier probleem met aanmelden, zag wederom geen WiFi. Hulplijn gebeld, Amerikaanse medewerker aan de lijn gekregen. Diagnose op afstand....bij deze nieuwe (!) play base was wederom de wifikaart defect...wederom deze opgestuurd en weer nieuwe playbase gekregen (dat systeem werkt overigens super). Deze 3e playbase geïnstalleerd, nu werkt alles super. Gevalletje wet van Murphy denk ik dan maar....
Reputatie 7
Badge +2
Nieuwe playbase ontvangen. Ook hier probleem met aanmelden, zag wederom geen WiFi. Hulplijn gebeld, Amerikaanse medewerker aan de lijn gekregen. Diagnose op afstand....bij deze nieuwe (!) play base was wederom de wifikaart defect...wederom deze opgestuurd en weer nieuwe playbase gekregen (dat systeem werkt overigens super). Deze 3e playbase geïnstalleerd, nu werkt alles super. Gevalletje wet van Murphy denk ik dan maar....
Dat is wel echt puur ongeluk, sorry voor het ongemak, wel goed om te horen dat het opgelost is.
Veel plezier van je vervanging!