Play5 werkt niet meer draadloos

• 18 September 2017
  • 13 reacties
  • 141 Bekeken

Diagnose doorgestuurd, graag reply..

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

13 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Ik wil je vragen om onze support even te bellen, ons nummer en openingstijden vind je hier.
Sorry, derde keer goede keer ? Diagnose 7888271
Reputatie 5
Badge +2
De diagnose laat geen PLAY:5 zien, wel een BOOST. Zou je de BOOST uit het stroom willen halen en de PLAY:5 alleen bekabeld houden.
Diagnose 7888208
Reputatie 5
Badge +2
Helaas nog geen reactie...

Ik zal je zo een reactie sturen op het andere topic.

Diagnostische info: 7885514 Kan iemand mij helpen ?

Helaas is de diagnose niet uit te lezen, zou je alle overige Sonos produkten stroomloos willen maken en alleen de PLAY:5 aan zetten. Stuur dan weer een nieuwe diagnose in.
Beste ook ik heb (opnieuw) hetzelfde probleem. Geen connectie meer met play5 gen 2, tenzij hij bedraad is. Diagnostische info: 7885514

Kan iemand mij helpen ?

Jorn
Reputatie 1
Badge
Zelfde euvel. Zie ook mijn topic "Play 5 (gen 2) niet meer zichtbaar".
Helaas nog geen reactie...
Reputatie 5
Badge +2
Ah, bedankt voor het maken van de diagnose. Inderdaad blijkt hier ook de wifi kapot, je krijgt een bericht van me voor de afhandeling.
Beste @Bob M ik heb dezelfde problemen! Een van de twee Play:5 (2nd) werkt niet meer. Wel bekabeld. Support diagnostics 7868047. 22:34 21-09.
Reputatie 5
Badge +2
Zo te zien is inderdaad de wifi van de Play:5 kapot gegaan. Graag ruilen we deze voor je om, dus ik zal je een privébericht sturen voor de afhandeling.
Beste Bob, heb vanmorgen een nieuw diagnoserapport doorgestuurd met nummer 7858144. En inderdaad, aangesloten op boost werkt ie perfect, als ik hem loskoppel is ie weg..... Het is een play5 gen. 2
Wanneer ie bekabeld is, en dat is op dit moment nog steeds zo, werkt ie perfect, wanneer ik hem loskoppel niet meer.
Mijn diagnose nummer heb ik ergens opgeschreven, maar daar moet ik voor op zoek gaan. 🙂
Reputatie 5
Badge +2
Heb je wel contact wanneer de Play:5 bekabeld is? En zou je het nummer hier willen vermelden?