Vraag

Play5 GEN2 gaat niet meer aan(1 van de twee)

Badge +1
HELP, mijn tweede Play 5 gaat niet meer aan ..als ik op de speaker hem aan wil zetten gaat hij oranje knipperen.
Al een hoop geprobeerd..stekker er uit..WIFI herstart..beide speakers van stroom gehaald.. niets ..uiteindelijk geprobeerd terug te zetten naar fabrieks-instellingen..ook zonder succes dan blijft hij oranje en daarna weer wit, en als je hem dan wil bedienen oranje knipperen..

16 Reacties

Badge +1
Word steeds vreemder, UTP aangesloten op de Speaker welke niet reageerde ..meteen muziek..nu de andere in de stress alles weer geïnstalleerd en weer terug bij af ,echter geven ze nu beide het knipperende oranje lampje maar via de iphone reageerde nummer twee wel. heb er ook een code uitgekregen 7591133
Reputatie 5
Badge +2
Wil je een diagnose maken terwijl je de Play:5 die het eerst niet deed hebt bekabeld aan de router en hebt toegevoegd aan je systeem? Het klinkt alsof de wifi ervan kapot is misschien. Wat betreft het knipperende oranje lampje, dit is normaal. Dat betekent dat er geen muziek op de speaker actief is. Het enige dat je dan hoeft te doen is wat muziek opzoeken en dat op de speaker afspelen via de app.
Badge +1
Als ik de play 5 bekabel speelt hij inderdaad weer , ik dacht ook aan een defect in de WiFi , echter krijg ik de speaker ook niet terug naar fabriek instellingen.
Waar kan ik terecht met mijn defecte speaker?
Reputatie 7
Badge +2
Hey Arno.avh

Zie helaas geen diagnose terug in de laatst gestuurde bericht.
Misschien beter om telefonisch contact met onze support desk op te nemen.
Mocht de speaker dan stuk zijn kan deze afdeling je ook meteen op weg helpen met het reparatie/vervanging's proces.
Als je het liever via deze community houd zie ik graag de diagnose tegemoet.
Badge +1
Toevallig ook uit het niks ineens geen verbinding met play 5 gen 2 rechter. Na bekabeld verbinding diagnose doorgestuurd. Bleek wifi kappot te zijn.. denk dat je daar ook last van hebt.
Badge +1
Contact gehad met de service lijn inderdaad de WiFi stuk.. nieuwe word opgestuurd? Maar vreemd zie het probleem veel voorbij komen, niets mis met deze prachtige speakers??
Badge +1
Nou, ik heb begrepen van sonos klantenservice dat de boxen door inspectie gaan en allemaal worden gecontroleerd..
maar ik begreep ook dat het een massaproductie is en daarom dit soort dingen kunnen gebeuren..
Badge +1
Speaker ontvangen, weer super blij met mijn stereo!!
Badge +1
twee maanden verder, andere speaker stuk ....nu wel een beetje klaar met het setje van ruim 1000 euro !!!
Maandag maar weer even bellen !!!!!
Reputatie 7
Badge +2
Zien je telefoontje graag tegemoet.
Badge +1
Na een uurtje in de wacht medewerker gesproken, speaker helaas stuk. Vindt het wel vreemd dat deze speakers zo snel stuk gaan, verwacht je niet bij speakers in de prijsklasse.
Reputatie 7
Badge +2
Raad toch aan voortaan de support via 1 kanaal te laten verlopen.
Heb nu net via facebook je reparatie aangemeld, en lees je melding hier op de community dat je een collega gesproken hebt.
Vraag me nu af of er 2 of 3x een reparatie is ingeboekt voor een product aangezien je via elk mogelijk medium het probleem bij ons neerlegt..
Reputatie 7
Badge +2
Zie inderdaad 2 aanmeldingen.
Ticket.: 171009-002087 mag je aanhouden
Ticket.: 171009-002130 ga ik weer afsluiten.
En mensen maar afvragen waarom de wachtrij aan de telefoon zo lang duurt, dubbele workload valt hieronder 😉
Badge +1
klopt niet helemaal, ja ik had ook Messenger open niet gek als je een uur aan de telefoon hangt. Maar goed daar heb ik direct gemeld dat ik een medewerker aan de lijn had. Maar ik wil hier niet verdere over strijden via dit forum. Jullie hebben mij gegevens en ik sta jullie graag te woord.
Badge +1
Maar dank voor de reactie
Badge +1
Kan niet wachten tot ik mijn set weer kompleet heb ?

Reageer