PLAY5 doet niets meer ... DOOD

• 6 mei 2018
  • 5 reacties
  • 318 Bekeken

Ik heb al veel meldingen gezien over de Sonos Play 5 die niets meer doen en nu is mijn Play 5 blijkbaar hetzelfde overkomen. Mijn Sonos Play 5 doet sinds gisteravond niets meer - branden geen lampjes - natuurlijk stroomkabel gecontroleerd. Ik lees dat Sonos deze 'productiefout' bij veel mensen al kosteloos vervangen heeft ..
Hoe gaat dit in zijn werk ?

Sonos Play 5 (sn. 1307 00-0E-58-87-32-CE-3)

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Mail verzonden onder case.: 00042256
Zie hier graag een reactie op terug.
Same here. Ik wacht nog steeds op een oplossing....
Er is wel een aanbod gedaan een nieuwe te kopen met korting, maar kan hem, ondanks de korting, nog goedkoper online vinden!
Zoiets noem ik geen service en geen oplossing.

Ik wacht op een normaal redelijk aanbod van Sonos.

Gr. Neri
Reputatie 3
Badge +2
Hey Severin4,
ik zie dat je dit bericht in meerdere posts geplaatst heb, ik heb je hier antwoord gegeven

Mijn 2e play5 (1e gen.) heeft het nu ook begeven en zorgde voor een complete stroomstoring. Verder ruikt de play5 branderig en dat wijst erop dat dat de oorzaak van de stroomstoring is lijkt mij.

Sonos, graag een passende oplossing, want blijkbaar is hier iets goed fout!

graag jullie reactie naar goombata apenstaartje Hotmail.nl. 

Ik ben benieuwd naar jullie passende oplossing.

vriendelijke groet

E Vranken

Reputatie 7
Badge +2

Mijn 2e play5 (1e gen.) heeft het nu ook begeven en zorgde voor een complete stroomstoring. Verder ruikt de play5 branderig en dat wijst erop dat dat de oorzaak van de stroomstoring is lijkt mij.

Sonos, graag een passende oplossing, want blijkbaar is hier iets goed fout!

graag jullie reactie naar goombata apenstaartje Hotmail.nl. 

Ik ben benieuwd naar jullie passende oplossing.

vriendelijke groet

E Vranken

Wil je vragen telefonisch contact hierover op te nemen, of een email te sturen naar support@sonos.com

Reageer