Beantwoord

Play3 naar bedraad overzetten

• 5 September 2018
  • 4 reacties
  • 327 Bekeken

Badge +1
Goedendag, ik heb de volgende setup:
1 Sonos Play 3
1 Sonos One
2 Sonos Play 1 in stereopaar

De Sonos One is bedraad aangesloten en door mijn router wordt deze ook als bedraad herkend. Nu heb ik de Sonos Play3 Draadloos geinstalleerd. Echter wil ik deze ook bedraad aansluiten en dit heb ik nu gedaan. Alleen mijn router ziet de Play 3 nog steeds alleen draadloos en niet bedraad... Hoe kan ik deze speaker omzetten?
icon

Beste antwoord door Frank N 7 September 2018, 13:59

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Thamarty, mogelijk is de informatie die je router toont onjuist. Routers willen nog wel eens verkeerd weergeven welke apparaat of hoe een apparaat is verbonden.

Als je nogmaals de speaker met een netwerkkabel wilt aansluiten en dan in de app een diagnose wilt maken (instellingen, geavanceerde instellingen, diagnose verzenden) en het resulterende nummer hier vermelden dan kan ik zien of de speaker wel of niet via die kabel is verbonden.
Badge +1
Hoi Frank het diagnose nummer is 1290777560
Reputatie 5
Badge +3
Dank je voor de diagnose, ik zie dat je One inderdaad met een netwerkkabel is aangesloten. Je Play3 zit niet met een (actieve) kabel aangesloten. Achterop je Play3 zitten bij de netwerkaansluiting een oranje en groen lampje. Deze zullen knipperen/branden wanneer er een actieve kabel inzit.

Overigens hoef je er geen kabel in te steken. Je Play3 krijgt een prima signaal van de One.
Badge +1
Geweldig dank je wel voor de info Frank!