Beantwoord

play1of 5 mixen met een groep bestaand ui Bar/Sub en 2 X One

• 3 December 2018
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Uitbreiding ;Beste ervaren gebruikers van Sonos , gisteren Sonos bar,sub en 2 X one aangeschaft en werkelijk een prachtig geluid en bedieningsgemak . 1 van de one's staat vlakbij de keuken maar wel in de 5.1 groep . Ik heb geprobeerd om tijdens het werk in de keuken de one dichtbij alleen geluid te laten produceren , maar dat kan alleen als ik hem uit de groep haal ,en na het werk in de keuken weer in de groep te zetten. Helaas is dit te omslachtig . Is het mogelijk om een play1 bij te zetten in dezelfde ruimte en die dan op zichzelf te gebruiken buiten de 5.1 groep om , of moet dit een one zijn ?
icon

Beste antwoord door Frank N 5 December 2018, 17:14

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Heb dezelfde combi dus het gaat
Beste Langbeest , dank voor uw antwoord .
Reputatie 5
Badge +3
hi Ruud en Christel. Ik zou zeggen dat je geen 5.1 hebt staan aangezien je het over groeperen hebt. Het klinkt er meer naar dat je een een 'kamer' hebt met je Beam/Playbar/Playbase en Sub en nog een 'kamer' met je One's en dat je ze moet groeperen.

Zou je een diagnose willen maken zodat ik kan zien hoe je systeem eruit ziet? Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.

Wanneer je een speaker instelt als surround of stereopaar moet je als je de speaker in z'n eentje wilt gebruiken moet je dit eerst ontkoppelen in de app en pas dan werkt de speaker op zichzelf.