Vraag

play1 en play5 gaan spontaan aan

• 8 November 2017
  • 3 reacties
  • 377 Bekeken

De laatste tijd slaan de play1 en de play5 spontaan aan zonder dat er via een controller verbinding is gemaakt. Zelfs midden in de nacht is dit gebeurd. Met de playbar heb ik geen last , en zit op dezelfde router aangesloten.
Is dit een bekend probleem ? ik kan er namelijk niet heel veel over terugvinden hier.
Heeft iemand een oplossing ?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Excuses voor de late reactie.
Wil je een diagnose maken wanneer het probleem voorkomt en het nummer hier vermelden? Zo maak je deze.
Hallo! Ik heb net Mn sonos play geïnstalleerd en ik heb hetzelfde probleem: de muziek blijft maar aan gaan terwijl ik niet eens de muziek heb aangezet! We kunnen niets doen behalve de boxen uitzetten want zo wordt er weinig geslapen straks. Ik kan de link van hierboven niet meer openen- hoe kan ik een diagnose maken?
Reputatie 7
Badge +2
Hallo! Ik heb net Mn sonos play geïnstalleerd en ik heb hetzelfde probleem: de muziek blijft maar aan gaan terwijl ik niet eens de muziek heb aangezet! We kunnen niets doen behalve de boxen uitzetten want zo wordt er weinig geslapen straks. Ik kan de link van hierboven niet meer openen- hoe kan ik een diagnose maken?
Heb de link aangepast, zou weer moeten werken, we zien de diagnose graag tegemoet.