Beantwoord

Play1

• 18 August 2018
  • 7 reacties
  • 346 Bekeken

Mijn sonos plat 1 doet het niet. Elke keer een klein Bertje geluid en de verbinding is weer weg. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Tim S 12 October 2018, 11:28

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hey Frans, altijd rot om te horen dat een Play1 het niet meer doet. Ik snap alleen niet helemaal wat er mis gaat. Het lijkt erop dat de speaker het wel doet maar telkens de verbinding verliest en dus ook geen muziek kan afspelen.

Werkt de speaker draadloos of zit deze met een netwerkkabel verbonden?
Draadloos
Reputatie 5
Badge +3
Oke, kan je de speaker eens met een kabel aansluiten op je router of modem? Het liefst, als het kan, de speaker hiervoor niet van het stroom afhalen.

Als je daarna een diagnose wilt maken via instellingen, geavanceerde instellingen, diagnose verzenden en het resulterende nummer hier vermelden.
“Diagnose kan op dit moment niet verzonden worden”
Wat nu?
Reputatie 7
Badge +2
Excuus, zie dat deze case niet meer opgepakt is.
Heb je onderhand je oplossing? Of toevallig iemand gesproken via mail of telefoon van onze support afdeling?
Dat een diagnose niet verzonden kan worden heeft bijna altijd te maken met het netwerk waar Sonos op aangesloten zit.
Het uit en aanzetten van modem en netwerk apparatuur kan soms wonderen doen.

Ik heb Play1 (links en rechts) i.c.m. Playbase. Tot voor 4 dagen geleden werkte alles perfect. Nu werken mijn Play1 niet meer tijdens normale tv uitzendingen, wel met radio en bijv. Netflix. Geen idee hoe dit kan van de ene op de andere dag…. na 90 minuten met de SONOS support is het nog niet opgelost!! Wie kan mij helpen??  B.v.d. Richard Breur 

Reputatie 7

Het was goed geweest om te weten wat je allemaal met Sonos al doorgelopen bent. Nu zou mijn antwoord deels herhaling kunnen zijn.

Ik neem aan dat je je Play:1’s hebt geconfigureerd als surrounds, dus links en rechts achter? Je Playbase geeft weer wat hij binnenkrijgt. Je TV lijkt wel surround weer te kunnen geven (want Netflix geeft geen probleem), maar het lijkt erop dat je bij gewone TV-uitzendingen geen Dolby Digital meer hebt. Wat voor TV heb je? Welke provider? Kun je bij de instellingen van je TV (en eventueel het TV-kastje van je provider) kijken of je nog Dolby Digital krijgt?