Vraag

Play1 (2x) en Soundbar werken niet samen + niet gevonden met WiFi

• 31 maart 2020
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Alvast bedankt voor het lezen en het meedenken:

Ik ben al enkele jaren in het bezit van 2x een Play 1 en een soundbar. In mijn vorige huis had ik ze niet allemaal in 1 groep, maar ik ben pas verhuisd en daar wil ik ze als 1 set laten werken (surround).

Helaas loop ik tegen verschillende dingen op, waardoor ik het niet werkend krijg.

• Na installatie geeft hij aan: installatiefout surroundspeaker
  • Daarna springt de speaker terug naar een kamer die ik ooit in mijn oude huis aangemaakt heb…
  • In die kamer geeft hij het volgende weer (+?+RS)

Ik heb verschillende dingen geprobeerd, en ook 1 speaker die hem constant niet pakt (de genoemde ? ga ik dan vanuit) op de kabel aangesloten. Toen werkte het wel, en na het loskoppelen niet meer. Toen weer op de kabel aagesloten als test, en toen wéér niet werkend gekregen, en zijn ze allemaal weer naar een bepaalde kamer geschoten.

Ik ben er serieus al een paar uurtjes aan kwijt, en begint me nu echt te frustreren. Ik hoop dat iemand me er doorheen kan lootsen, want met de normale installatiebeschrijvingen werkt het iig niet.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +3

Zonder een diagnose kan ik je helaas niet vertellen wat er gebeurt met je systeem.

Maar mocht je de mogelijkheid hebben zou ik je aanraden om eens telefonisch contact op te nemen.

Dan kunnen mijn collega’s je hier het snelst mee helpen.

Reageer