Beantwoord

play one geen verbinding icm playbar

• 29 september 2019
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

ben in bezit van de Playbar en 2 Play Ones. Na installatie werkt alles prima, maar elke keer valt na ongeveer 30 min. de verbinding weg van de Play Ones. De app herkent dan nog slechts de Playbar met 2 x een ?. Zoeken naar de ontbrekende Play Ones wordt niet meer herkend. De Palybar afzonderlijk installeren van de Play Ones lukt wel als ik beiden geïnstalleerd heb in een andere ruimte. Gecombineerd dus als surround lukt niet en valt, na 30 min genieten van een prachtig surround geluid, de verbinding weg. Kan een Boost dit probleem verhelpen of is een andere oplossing beschikbaar? Vast bedankt voor alle reacties.
icon

Beste antwoord door Frank N 2 oktober 2019, 11:09

Hi Eus, ik help je graag hiermee verder. Het klinkt ernaar dat je Playbar last heeft van storing op de 5Ghz bandbreedte als de speakers enkel als surround wegvallen. Wanneer ze als losse kamer werken verbinden ze via 2.4Ghz.

Kun je een diagnose maken kort nadat het probleem zich voordoet? Volg deze stappen in de app: Instellingen > Hulp & Tips > Diagnose verzenden > Verzenden

Vergeet graag niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen. Ik hoop dat we dit vervelende probleem snel opgelost hebben.
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi Eus, ik help je graag hiermee verder. Het klinkt ernaar dat je Playbar last heeft van storing op de 5Ghz bandbreedte als de speakers enkel als surround wegvallen. Wanneer ze als losse kamer werken verbinden ze via 2.4Ghz.

Kun je een diagnose maken kort nadat het probleem zich voordoet? Volg deze stappen in de app: Instellingen > Hulp & Tips > Diagnose verzenden > Verzenden

Vergeet graag niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen. Ik hoop dat we dit vervelende probleem snel opgelost hebben.

Reageer