Beantwoord

Play:5 wifi kaart stuk

  • 10 April 2021
  • 4 reacties
  • 295 Bekeken

Tweede Play:5 waarvan de wifi-kaart het opeens begeeft. Via ethernet verloopt alles normaal. Lijkt toch een zwak punt van dit type.
 

Diagnose doorgestuurd: 1853340525

 

Bedankt om me te laten weten wat ik moet doen. 

icon

Beste antwoord door 106rallye 10 April 2021, 11:30

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Ik zou contact opnemen met Sonos. Een diagnose op het forum is van weinig waarde - Sonos doet er hier niets mee en de overige gebruikers kunnen er niets mee…..

Ja bedankt dat doe ik sowieso ook. Maar kan alleen tijdens de week dus dacht ik laat al een berichtje. Ik zag dat ze op andere threads ook reageren. 

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @Gommaar en welkom bin onze Sonos Community!

 

Op de forum kunnen wij de diagnoses niet bekijken maar in dit geval raad ik je wel aan om contact met de klantenservice op te nemen, net zoals @106rallye het aangeeft. Daar kan je samen met een medewerker een oplossing krijgen op basis van de diagnose. Hier vind je meer informatie over hoe je contact met de klantenservice kan opnemen.

Bedankt @Cristian N 

 

Ik heb vorige week al contact opgenomen met jullie en mijn Play:5 staat hier klaar om opgehaald en geruild te worden. Volgens de persoon aan de lijn komt het probleem van een defecte wifi-kaart niet vaak voor. Vreemd dat die kaart bij mij in de beide Play:5 toestellen stuk is gegaan. Straffe wifi hier :wink:

Ik hoop alleszins dat de wifi-kaart in het vervangtoestel het wel een tijdje langer uitzingt.