Vraag

PLay 5 werkt niet meer na upgrade versie 8

• 6 October 2017
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Gisteravond de SonosApp bijgewerkt naar versie 8; Play 3 prima, maar Play 5 connect nu niet meer en lampje blijft constant groen branden, geen enkele activiteit meer, ook niet na spanning eraf te hebben gehaald en reset.
Iemand enig idee of zelfde ervaring?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Is een fabriek's reset mogelijk op deze Play:5?

Om uw Sonos Component(PLAY:1, PLAY:3, PLAY:5, CONNECT, CONNECT:AMP) op fabrieksinstellingen terug te zetten voert u de volgende stappen uit:

1. Haal de stroomkabel uit de component.
2. Houdt de “mute” knop ingedrukt terwijl u de stroomkabel er weer in doet.
3. Blijf net zolang op de knop drukken totdat het lampje op de component oranje gaat knipperen.
4. Wacht totdat de lampjes afwisselend groen en wit knipperen.
5. U kunt nu de component weer aanmelden bij het systeem via het menu op de Control.

Uw Sonos Component is nu weer terug op de fabrieksinstellingen.
Helaas, lampje blijft groen en constant branden en box reageert nergens meer op. Wat te doen?
Net een paar maanden geleden was mijn Play5 (gen1) stuk, net na garantieperiode; bij de Mediamarkt een vervangend exemplaar gekregen en die werkt dan nu al niet meer (?)
Reputatie 7
Badge +2
Helaas, lampje blijft groen en constant branden en box reageert nergens meer op. Wat te doen?
Net een paar maanden geleden was mijn Play5 (gen1) stuk, net na garantieperiode; bij de Mediamarkt een vervangend exemplaar gekregen en die werkt dan nu al niet meer (?)

Heb een mail verzonden waar ik graag antwoord op zie!
Referentie.: 171010-000372