Vraag

Play:5 opgeblazen

• 12 May 2017
  • 9 reacties
  • 2597 Bekeken

Beste Sonos community,

Ik ben in het bezit van van een Play:5 en Play:1 en ben groot liefhebber van techno/house.
Laatst gaf ik een verjaardagsfeest en heb toen de garage omgebouwd tot donker technohok.
Het geluid stond standje discotheek en heb tot mijn grote spijt hiermee mijn play5 opgeblazen..

Wat kan ik nu het best doen? Ik heb de play5 nu iets minder dan 2 jaar. Het is niet het nieuwste model maar die gen daarvoor.

Met vriendelijke groet,
Niels

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Nieuwe kopen
Reputatie 3
Badge +2
Garamtie neem ik aan?
Je zou hem niet moeten kunnen opblazen normaal gesproken.
Zou een beetje raar zijn als ze een versterker inbouwen die harder kan als de boxen aankunnen. Hier is al zat over geschreven op het forum.
Reputatie 5
Badge +2
Opblazen is inderdaad heel zeldzaam. Dat zou niet mogelijk moeten zijn. Dit valt gewoon onder de garantie als de speaker inderdaad jonger als twee jaar is. Wil je me PMen met je email, serienummer van de Play:5, het adres waar de vervanging op kan plaatsvinden en je telefoonnummer. Wil je me ook een beschrijving geven van hoe de Play:5 nu klinkt?
Opblazen is inderdaad heel zeldzaam. Dat zou niet mogelijk moeten zijn. Dit valt gewoon onder de garantie als de speaker inderdaad jonger als twee jaar is. Wil je me PMen met je email, serienummer van de Play:5, het adres waar de vervanging op kan plaatsvinden en je telefoonnummer. Wil je me ook een beschrijving geven van hoe de Play:5 nu klinkt?

Dit klinkt als hele goede service, als muziek in mijn oren 😉

Dit klinkt als hele goede service, als muziek in mijn oren 😉
Beste allemaal,
ik heb denk ik ook mijn Play5 opgeblazen. Uit de openingen aan de achterkant komt een klapperend geluid. Alsof er iets loszit. Echt het geluid van een opgeblazen speaker. Mijn speaker is al ruim 5 jaar oud. Advies graag.
Reputatie 7
Badge +2
Kan de speaker aanmelden voor reparatie.
Ontvang dan graag het serie nummer van de speaker, waarna we per mail verder communiceren.
Mijn collega kaart aan prive berichten te versturen, maar ik raad dit af, als mijn collega op vakantie zou zijn, dan ziet niemand de prive berichten welke in zijn inbox liggen.
Wij geven dan ook geen ondersteuning op prive berichten en lezen deze amper, graag gewoon support aanvragen doen via deze weg, de community, of via support@sonos.com of via telefonisch contact.
Tim S: Mijn serienummer is: 1208 00-0E-58-57-3D-AE-2
Reputatie 7
Badge +2
Tim S: Mijn serienummer is: 1208 00-0E-58-57-3D-AE-2
Mail verzonden onder referentie nummer.: 171204-001456
Zie hier graag antwoord op.