Beantwoord

play 5 maakt geen verbinding

• 16 december 2017
  • 19 reacties
  • 387 Bekeken

heb sinds half jaar een play 5, werkte prima maar alleen met netwerkkabel.
nu ivm verplaatsen en playbar lukt het niet om verbinding te maken met play 5
icon

Beste antwoord door Ryan A 19 december 2017, 11:24

heb sinds half jaar een play 5...

Stuur even een diagnose in terwijl de speler bekabeld is en post hier het bevestiging's nummer.

Ik heb hier hetzelfde probleem! Heb de Sonos sinds juli 2017.

Gaat het bij jou ook om alleen een PLAY:5? Doe dan hetzelfde als hierboven, als je andere spelers heb die niet gevonden worden wil ik het volgende weten: is er iets van Sonos bekabeld met de router, zijn er veranderingen in het netwerk, wat doen de LED's op de speler(s), wat voor Sonos speler(s) heb je.
Bekijk origineel

19 Reacties

Ik heb hier hetzelfde probleem! Heb de Sonos sinds juli 2017. Nooit problemen gehad draadloos en sinds de app update krijg ik geen verbinding meer. Op geen enkele mogelijkheid. Graag hulp Sonos!
Reputatie 5
Badge +2
heb sinds half jaar een play 5...

Stuur even een diagnose in terwijl de speler bekabeld is en post hier het bevestiging's nummer.

Ik heb hier hetzelfde probleem! Heb de Sonos sinds juli 2017.

Gaat het bij jou ook om alleen een PLAY:5? Doe dan hetzelfde als hierboven, als je andere spelers heb die niet gevonden worden wil ik het volgende weten: is er iets van Sonos bekabeld met de router, zijn er veranderingen in het netwerk, wat doen de LED's op de speler(s), wat voor Sonos speler(s) heb je.
Beste Sonos, het gaat bij mij inderdaad ook om de play5 gen2. Zojuist een diagnose gedaan. Mijn bevestigingsnummer is: 8242868. Ik lees graag jullie bevindingen.

Mvg, Eric
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Play:5 (gen2) werkt alleen middels kabel na eerst probleemloos draadloos te hebben gewerkt. Diagnose verstuurd, 8264446.
Zelfde probleem hier met 1 van mijn 4 Play 5’s oranje lampje blijft branden. Niet meer te gebruiken. En dat binnen een half jaar.
Diagnose 8269185
Wilt u dit nakijken?
beste Ryan A

diagnose is wederom ingestuurd met nummer 8275336
Ik heb ook hetzelfde probleem. Play 5 speelde een tijdje zonder problemen maar na uitvoeren updates eerst alleen nog met kabel en na uitvoeren laatste update helemaal niet meer! Heb het probleem al zeker 3x gemeld. Graag asap hulp aub. Ps play 1 in dezelfde ruimte speelt wel zonder problemen!
Jullie 0800 nr is buiten gebruik ?!
Kan iemand mij contacteren aub? Alvast bedankt.
Als ik de installatie vd play 5 handmatig opnieuw probeer lukt het ook niet, zelfs niet met kabel. Mijn iPad pro vindt geen Sonos netwerk in de lijst met netwerken. Nochtans speelt de play 1 draadloos zonder probleem!
Reputatie 7
Badge +2
Beste Sonos, het gaat bij mij inderdaad ook om de play5 gen2. Zojuist een diagnose gedaan. Mijn bevestigingsnummer is: 8242868. Ik lees graag jullie bevindingen.

Mvg, Eric

Mail verzonden onder ticket.: 171229-001684, zie hier graag antwoord op terug.

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Play:5 (gen2) werkt alleen middels kabel na eerst probleemloos draadloos te hebben gewerkt. Diagnose verstuurd, 8264446.
Zie dat je al contact hebt gehad en reparatie voor je opgezet is.

Diagnose 8269185
Wilt u dit nakijken?

Diagnose komt corrupt binnen, kan deze helaas niet inzien.
Neem aub even telefonisch contact met ons op.

beste Ryan A

diagnose is wederom ingestuurd met nummer 8275336

Ook hier is al een reparatie voor opgezet.

Jullie 0800 nr is buiten gebruik ?!
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Nieuwe Play 5 opgestuurd gekregen. Vervolgens valt de tweede van mijn 4 play5’s uit met hetzelfde probleem. Wat een ellende.
Reputatie 7
Badge +2
Nieuwe Play 5 opgestuurd gekregen. Vervolgens valt de tweede van mijn 4 play5’s uit met hetzelfde probleem. Wat een ellende.
Is wel pure pech, sorry voor het ongemak...
Heb je hier al contact met ons over gehad? telefonisch of via mail?
Of wil je het via mij regelen?
Dan wil ik wel bevestigt zien aan de hand van een diagnose dat de speaker stuk zou zijn. (*terwijl de speaker bekabeld aangesloten zit)
Ik heb vanmorgen gebeld en er is een oplossing geboden. Wederom was het de netwerkkaart. Hoop dat de andere twee boxen het langer uithouden. Bedankt voor de reactie.
nu de derde van mijn 4 play 5 boxen nu weer stuk. Mijn vertrouwen in deze boxen is inmiddels ver te zoeken. Is de nieuw gestuurde er wel een met een vernieuwde netwerkkaart? Of blijf ik dit om de maand houden?
Reputatie 7
Badge +2
Spijtig om te horen, de vervangende speakers zouden geen defecte wifi meer mogen hebben, het probleem waar we bekend mee zijn is opgelost in de latere modellen welke we geproduceerd hebben.
Ga er vanuit dat wat nu defect zou zijn uit een eerdere batch kwam, wat we uiteraard graag voor u omwisselen.
Zie graag een diagnose tegemoet terwijl de speaker bekabeld is, denk dat u dus al redelijk bekend bent met het proces.
Gisteren omruiling geregeld. Het gaat om een klein percentage boxen met dit probleem. Laat dat bij mij nu 75./. zijn. Op een box na geven ze allemaal de geest. Alles wordt wel netjes opgelost maar vertrouwen in het merk heb ik inmiddels niet meer. Zonde dacht dat ik een speaker van een goede kwaliteit had gekocht. Als klant wordt ik graag van te voren geïnformeerd als er iets mis kan zijn met een product. Groet ferry
Reputatie 7
Badge +2
Goed om te horen dat de omruiling in werking is gezet.

Reageer