Play 5 lampje wordt niet groen tijdens de installatie

• 9 March 2017
  • 9 reacties
  • 776 Bekeken

Ik had de play 5 in eerste instantie geïnstalleerd maar sinds een paar dagen stond hij niet meer in de lijst. Nu heb ik geprobeerd om de play 5 ( 2e generatie) opnieuw te installeren maar tijdens het opstarten blijft het lampje wit i.p.v. dat hij groen wordt.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Badge
heb je een mogelijkheid om je Play 5 via de netwerk kabel aan je router te hangen? deze directe installatie werkt vaak wel.
Dat heb ik gedaan en inderdaad deed hij het weer en de play 5 zag je ook weer in de lijst. Maar nu heb ik hem weer zonder kabel en nu staat hij niet meer in de lijst
Badge
Heb je zowel de play 5 als de besturingsapp op hetzelfde netwerk staan? Dit is voor groot belang.
Ja want de rest doet het ook gewoon. Het kan toch niet zo zijn dat er maar 1 play 5 op een ander netwerk zit? De app werkt naar behoren
Badge
Ik zou adviseren om de diagnose naar sonos te sturen en ze dan te bellen. Dit kan inderdaad niet de bedoeling zijn. Succes.
Dank je wel en bedankt voor je reactie
Badge
Uiteraard moet er in de buurt van de play 5 en de router zijn. Het zou ook handig zijn als je de wachtwoorden kent van de router.

Nogmaals succes
Ik wilde jou toch even laten weten hoe het uiteindelijk opgelost is. Na diagnosen van Sonos bleek dat de wifi kaart stuk was. Binnen 1 dag had ik een nieuwe play 5
Badge
Helemaal geweldig

Ik ben erg Onder de indruk van de service van sonos. 😳