Vraag

Play 5 kan niet worden geinstalleerd

• 24 januari 2018
  • 15 reacties
  • 239 Bekeken

Ik heb 2x een play 5 staan, waarvan 1 met jack kabel aangesloten op tv, en achterin de kamer 2x play1 hangen.

Veel gedoe mee gehad, dus wilde alles opnieuw installeren. Alle speakers naar fabrieksinstellingen gezet (stekker eruit, 10 sec wachten, knop met die twee rondjes achterop ingedrukt houden en aanzetten) en opnieuw willen installeren.

Alles behalve 1 van de play 5 speakers kan ik opnieuw toevoegen als speler. Wanneer ik de stappen doorloop en vervolgens kort op de knop achterop met 2 rondjes druk en de klok hoor, springt het indicatielampje na circa 15 seconde op oranje en dat blijft hij. Hij knippert dus niet.

Hoe kan dit? is mijn play5 gewoon kapot? DIAGNOSE = 8403222

15 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Zou je de PLAY:5 willen installeren terwijl die bekabeld is met de router, stuur na installatie een diagnose in en post het bevestiging's nummer hier.
8455996.
eea lijkt weer te werken, de play5 die niet wilde is nu bekabeld aan de router.
Reputatie 7
Badge +2
8455996.
eea lijkt weer te werken, de play5 die niet wilde is nu bekabeld aan de router.

Er komt spoedig een mail je kant op onder ticket.: 180206-001213
Mail ontvangen, wat moet ik er precies mee doen?
Reputatie 7
Badge +2
Mail ontvangen, wat moet ik er precies mee doen?
Lezen en doorlopen, dit beschrijft het retour proces, waarin we ook een vervangende speaker zullen aanleveren.
Ok, maar hebben jullie iets gezien dan in de diagnose die niet klopt?
Zoals gezegd de speakers doen het nu allemaal, welke moet er terug worden gestuurd dan?
Reputatie 7
Badge +2
Ok, maar hebben jullie iets gezien dan in de diagnose die niet klopt?
Zoals gezegd de speakers doen het nu allemaal, welke moet er terug worden gestuurd dan?

Het probleem, en ook het serie nummer van de speaker waar je problemen mee had, staat beschreven in het onderwerp van de mail die je toegezonden is.
Resume, de antenne van de speaker is stuk met serie nummer.: 5C-AA-FD-07-A6-38:6
Zie verder dat je dit RMA proces ook doorlopen hebt, wat in houd dat je een extra mail gaat ontvangen met de DHL label om de speaker op te kunnen sturen.
Dit doet u dan door een afspraak te maken met DHL op hun website, waarin ze bij u op locatie de speaker komen afhalen.
Ok, dank daarvoor. Serienummer staat op de speaker neem ik aan?
En krijg ik eerst een nieuwe speaker toegezonden of moet ik mijn speaker eerst terugsturen?
Reputatie 7
Badge +2
Ok, dank daarvoor. Serienummer staat op de speaker neem ik aan?
En krijg ik eerst een nieuwe speaker toegezonden of moet ik mijn speaker eerst terugsturen?

Serienummer staat aan de achter of onderkant beschreven op de speakers.
Je hebt de normale vervanging gekozen, wat inhoud dat de speaker eerst terug gaat naar ons, als wij deze ontvangen hebben zullen we meteen een vervangende op sturen.
Ok dat wil ik niet. Kan ik weer een paar dagen niks horen, kan ik dit nog aanpassen naar de andere verzending zodat ik eerst een nieuwe krijg?
Reputatie 7
Badge +2
Ok dat wil ik niet. Kan ik weer een paar dagen niks horen, kan ik dit nog aanpassen naar de andere verzending zodat ik eerst een nieuwe krijg?
Dit is helaas niet mogelijk, maar volgensmij had je 2 speakers? Het is niet dat je totaal zonder zit.
Kan je geen nieuwe retour aanvraag indienen en deze annuleren?
Ik kreeg het niet voor mekaar om met 1 play5 speaker via de lijningang normaal geluid af te spelen op deze manier, vandaar.

Daarbij werkt het nu, weliswaar bekabeld maar toch.
Reputatie 7
Badge +2
Nu de afspraak maken met DHL om deze afspraak voor morgen in te plannen,
1 a 2 dagen dan is het product bij ons, waarin wij meteen vervanging toesturen, tel dus 1 a 2 dagen er boven op.
Dus met 2 a 4 dagen kan het geregeld zijn.
Kan ook door sales de RMA laten annuleren, daar gaat zo'n 3 a 5 dagen overheen, waarin we de RMA opnieuw aanmaken.
Denk dat je langer bezig bent als we het gaan annuleren, dan als u de huidig gekozen stappen doorloopt.
Tevens is de geavanceerde snelle optie alleen beschikbaar als je een creditcard hebt, welke als borg geld, dat we er wel zeker van zijn dat de defecte terug gaat komen.
Ik heb een creditcard en heb deze variant al eens eerder gedaan inderdaad. Ik zou graag zien dat de RMA geannuleerd word, waarna ik een nieuw verzoek ontvang. Dank
Reputatie 7
Badge +2
RMA opnieuw aangemaakt onder ticket.: 180208-000545
Kies nu aub wel de juiste optie, we gaan het niet nogmaals annuleren.
Er zit veel werk aan het annuleren van een RMA, contact op nemen met het warenhuis en verscheidene andere stappen.
Wens je wel alvast veel plezier van je nieuwe speaker die je spoedig gaat ontvangen!

Reageer