Beantwoord

Play 5 kan ik niet meer aanmelden

• 21 June 2018
  • 6 reacties
  • 72 Bekeken

Ik heb tijdelijk 2 x play 5 elders geinstalleerd. Daar werkte alles prima. Bij thuiskomst lukt het bij 1 van de 2 niet meer deze aan te melden. Groene lampje gaat niet branden. Al gereset, met kabel aangesloten, maar niets werkt. De andere werkt weer prima. Graag advies over wat te doen. Thnx
icon

Beste antwoord door Schumi 21 June 2018, 12:35

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Wat doet de LED nadat je de reset? Herstart de router even en probeer het vervolgens nog een keer.
Router is gereset. Lampje gaat rood knipperen, daarna rood continu. Na nwe connect op sonos, wit knipperen en blijft wit branden. Het enige dat ik me kan voorstellen is dat toen ik de 1e play 5 heb aangesloten de sonosapp vroeg om bijgewerkt te worden. Daarna kukte het niet de 2e geconnecteerd te krijgen. Weet niet of dat er mee te maken heeft.
Nu blijft rood continu branden, dus ik moet klantenservice contacten.
hoe kan ik dit aanmelden bij de klantenservice?
Inmiddels draait de boel weer, eerst ontkoppeld, probleem opgelost. Ik zag dat helaas niet in de instructies van de app op de pc. Google thnx
Reputatie 5
Badge +2
Super, fijn dat het gelukt is. Mocht het vaker voorkomen dan is het beter om even te bellen. Voor nu veel luister plezier weer.